مقالات

معرفی اقامت و تور دبی

اقامت دبی: با توجه به اینکه برای ایجاد کسب و کار و تجارت با مالیات صفر درصد، دبی یکی از مناسبترین نقاط دنیاست افراد زیادی تمایل دارند در دبی شرکت ثبت کنند و  اقامت این امارت را که به “آمریکای کوچک” معروف شده است، داشته باشند.

شرکت ایرانیان آتا به شما کمک می کند تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه در دبی شرکت ثبت کنید و اقامت دبی را کسب نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با 09174663772 تماس بگیرید.

انواع اقامت در دبی:

– اقامت از طریق ثبت شرکت

– اقات از طریق سرمایه گذاری

– اقامت تحصیلی

-اقامت ازدواج

-اقامت از طریق استارت آپ

-اقامت از طریق تولد فرزند

برای کسب اطلاعات بیشتر با 09174663772 تماس بگیرید.

مدارک لازم برای اقامت دبی:

  • فرم درخواست اقامت
  • اصل پاسپورت
  • 2 عکس پاسپورتی
  • ویزای ورود به امارات
  • آزمایش پزشکی
  • دریافت یکی از طرح های بیمه درمانی امارات

برای کسب اطلاعات بیشتر با 09174663772 تماس بگیرید.

 

معرفی تور دبی افر کیش : شاید تاکنون شنیده باشید که می گویند بسیاری از گردشگران جهان تمایل دارند به دبی سفر کنند. کشور دبی یکی از کشور های پر جاذبه برای گردشگری است که طی سال های اخیر توانسته است از راه جذب گردشگر  به درآمد بالایی برسد.

به دلیل این که کشور دبی جزو کشور های پر گردشگر است، همه ساله افراد زیادی تمایل دارند که تور دبی را خریداری نمایند.

دبی دارای هتل های لوکس و مکان های دیدنی زیادی است. اگر شما تور دبی افر کیش را انتخاب کنید، می توانید با هزینه ای ارزان از تمام نقاط دیدنی و جذاب دبی دیدن فرمایید.

برای آشنایی بیشتر با معرفی تور دبی افر کیش ، با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

خرید حضوری و تلفنی تور دبی از آفر کیش

اگر شما نیز جزو مشتریانی هستید که تمایل به خرید تور دبی دارید، می توانید این تور را از همین سایت خریداری کنید. گاهی اوقات ممکن است مشتریان برای حصول اطمینان بیشتر تمایل داشته باشند که تور دبی را به صورت حضوری خریداری کنند.

خبر خوش این است که تور دبی ارزان قیمت افر کیش هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری به فروش می رسد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است با کارشناسان ما در تماس باشید.

تور دبی

مدارک مورد نیاز برای سفر به دبی

همه ی ما می دانیم که سفر به کشور های دیگر نیازمند مدارک خاصی همچون ویزا و پاسپورت می باشد. سفر به دبی نیز از این قاعده ی کلی جدا نیست و نیازمند مدارک خاصی است که در ادامه با آن اشنا خواهید شد.

داشتن ویزا و پاسپورت اولین مدرکی است که برای سفر به دبی نیاز دارید. در اصل ویزا و پاسپورت به عنوان گذر نامه های شما به حساب می آیند و اگر آن ها را نداشته باشید، اجازه ی ورود به کشور دیگری را نخواهید داشت.

مدرک مورد نیاز دیگری که در این زمینه افراد باید به همراه داشته باشند، شناسنامه و کارت شناسایی است. در اصل شناسنامه و کارت شناسایی جزو مدارکی است که همیشه باید به همراه فرد باشد چرا که ویژگی های هویتی انسان در آن ها ثبت شده است.

اگر شما نیز علاقه مند به خرید تور دبی مهیج و به یاد ماندنی افر کیش هستید، می توانید با شماره های تماس موجود در همین سایت تماس حاصل فرمایید.

خدمات تور دبی افر کیش

خدمات تور دبی افر کیش

در ادامه ای  معرفی تور دبی افر کیش

بی شک هر توری که توسط مشتریان خریداری می شود، خدمات منحصر به فردی را به آن ها ارائه می دهد. تور افر کیش نیز برای سفر به دبی خدمات مختلفی را برای ارائه کردن آن ها به مشتریان در نظر گرفته است.

افر کیش به مسافرانی که به دبی می برد، شام، ناهار و صبحانه‌ی لاکچری می دهد. علاوه بر این، این موسسه ی گردشگری ممتاز مسافران خود را برای استراحت به هتلی لوکس و زیبا در یکی از بهترین شهر های دبی می برد.

به جز این ویژگی ها و خدمات، تور دبی افر کیش ماشین ها و وسیله های نقلیه ی شخصی و عمومی زیبایی را برای جا به جایی مسافران در نظر گرفته است که شما عزیزان می توانید به صورت دلخواه از این خدمات بهره ببرید.

جهت خرید تور دبی به صورت حضوری یا غیر حضوری، با شماره های تماس مؤسسه ی گردشگری افر کیش تماس حاصل فرمایید.

بهترین زمان سفر به دبی

از ان جایی که آب و هوای مشور دبی بسیار گرم است، در فصل تابستان آفتاب غیر قابل تحملی تمامی شهر های این کشور را در بر می گیرد. در نتیجه اگر قصد دارید در فصل تابستان به دبی سفر کنید، پیشنهاد ما این است که از این کار اجتناب نمایید.

بهترین زمان برای خرید تور دبی از مؤسسه ی گردشگری آفر کیش، فصل پاییز و فصل زمستان می باشد. در این فصول کشور دبی از نظر گردشگر نیز پر می شود و ازدحام زیادی در آن به وجود می آید.

افرکیش

سخن پایانی

امروزه بسیاری از افراد به دنبال این هستند که اقامت دبی را داشته باشند، با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت امارات آی دی شما را برایتان تهیه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *