مقالات

قیمت سفر به کیش

قیمت سفر به کیش؛ کیش هم اکنون جایگزین سفرهای خارجی ما شده است. این جزیره هم به علّت تفریحات آبی و هم به علّت تفریحات غیر آبی خود هم امکانات تمام و کمال و جذابیت های طبیعی، یکی از دل نشین ترین مسافرت هایی است که نه تنها ایرانیان بلکه گردشگران خارجی هم می توانند آن را تجربه کنند. امّا تجربه مسافرت به کیش مجبوراً هم گران قیمت نیست! چنانچه که شما بتوانید پیش از سفر به کیش، قیمت سفر به کیش را برآورد نمایید، خواهید توانست یک تفریح اقتصادی و امّا دل انگیز را تجربه نمایید. حال آن که ما در این مطلب از افرا کیش تصمیم گرفته ایم، برخی از هزینه های سفر به کیش را برای شما برآورد نماییم.

با تور قسطی کیش بیشتر آشنا شوید

قیمت مسافرت به کیش با هواپیما؛

قبل از هر کاری میبایست وسیله نقلیه سفر به کیش را انتخاب بنمایید. شاید بهترین و مطلوب ترین وسیله، هواپیما است چرا که هم مسیر شما دور خواهد بود و هم قسمی از مسیر دستیابی به کیش از روی دریا عبور مینماید. اگر که شما در پایتخت قرار داشته باشید، قطعاً میدانید که هر روزه از تهران به کیش پروازهای ارزان قیمت صورت می پذیرد. تنها کافی است از پیش بلیط را برای خود تهیه بنمایید تا از پرواز خود اطمینان خاطر کسب کنید. تعداد پروازها به کیش از دیگر شهرها، متفاوت تر است. قیمت بلیط کیش بازه گسترده ای را شامل می شود. در شرایط عادی و حالت معمولی اندک ترین قیمت بلیط هواپیما جزیره کیش «از پایتخت» تقریباً ۶۰۰ هزار تومان می باشد. از جانبی دیگر بیشترین قیمت بلیط هواپیما کیش در پایان به دو میلیون و دویست هزار تومان می رسد.

قیمت مسافرت به کیش با قطار

قیمت مسافرت به کیش با قطار؛

راهی دیگر جهت کاهش هزینه های مسافرت به جزیره زیبای کیش، انتخاب سفر با قطار به کیش است. شما میبایست جهت سفر با قطار به جزیره کیش، به عنوان نمونه؛ از تهران تا شهر بندرعباس را با قطار سپری بنمایید. پس از آن از بندرعباس با قایق های ویژه به کیش روید. قیمت بلیط قطار تهران به شهر بندرعباس به عوامل گوناگونی چون؛ نوع قطار وابسته است. حال به حالتی معمول قیمت بلیط قطار از تهران به بندرعباس میان ۲۷۰ الی ۴۲۰ هزار تومان می باشد.

هزینه سفر به کیش چقدر است ؟

از جانبی دیگر از شهر بندرعباس تا به کیش را هم می توانید با قایق سپری نمایید. قیمت بلیط قایق این راه تقریباً ۴۵ الی ۹۰ هزار تومان می باشد. از این جهت، تمامی هزینه سفر شما از شهر تهران به کیش در گران قیمت ترین نوع ممکن برای هر فرد بزرگسال اندک تر از ۶۰۰ هزار تومان خواهد بود‌.

قیمت مسافرت به کیش با ماشین شخصی

قیمت مسافرت به کیش با ماشین شخصی؛

اگر که شما زمان کافی دارید، خوش سفر می باشید، می توانید با ماشین خود به جزیره کیش سفر نمایید. تا به این قسمت از سفر، اگر که خودرو شما سالم باشد، تنها چند باک بنزین هزینه را در بر خواهد گرفت. پس از آن شما می توانید از بندر چارک با لندی گراف در شرایطی که بر ماشین خود سوار می باشید، به سوی کیش رهسپار شوید. هزینه مربوط به بلیط لندی گراف از بندر چارک به جزیره کیش هفتصد هزار تومان تا یک میلیون و سیصد هزار تومان برای سرنشینان به همراه راننده است. البته علاوه بر این هزینه لازم است سیصد و پنجاه هزار تومان به عنوان عوارض ورود به کیش پرداخت بنمایید.

هزینه ی رفتن به کیش به همراه خودرو شخصی خود واقعاً که مقرون به صرفه می باشد. مازاد بر آن که هزینه بسیار بلیط هواپیما را پرداخت نمی کنید، سفری دل انگیز و هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد. علاوه بر این ها شما به جهت جا به جایی در جزیره کیش به خودرو نیاز نخواهید داشت. البته که به جای خودروی شخصی می توانید به اجاره نمودن ماشین در این جزیره بسنده نمایید که البته هزینه بسیاری را به شما متحمل خواهد کرد.

شما به هنگامی که مسافرت به کیش با تور را انتخاب بنمایید، نمی توانید حمل و نقل با خودرو را تجربه نمایید. چرا که شما ملزم هستید با تور جا به جا بشوید. خودرو های موجود در جزیره کیش غالباً لاکچری بوده و لذّت مسافرت را برای شما چندین برابر خواهد نمود.

دوستان عزیز امیدواریم که ما توانسته باشیم اطلاعات مورد نیاز شما را در این زمینه در اختیارتان قرار بدهیم. البته که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما در افرا کیش ارتباط برقرار نمایید.

تفریحات لاکچری بیشتربخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *