مقالات

معرفی جاذبه های کیش

معرفی جاذبه های کیش اگر به دنبال سفری هیجان انگیز و بی نظیر هستید و دوست دارید تجربه ای متفاوت از سفر به دست اورید، سفر به کیش بهترین گزینه برای شماست.

قبل از هر سفری بهتر ابتدا اطلاعاتی در مورد جاهای دیدنی ان مکان به دست اورید تا در هنگام سفر سردرگم نشوید و بتوانید از تمام مکان های جذاب منطقه دیدن کنید.

در ادامه چندتا از مکان های دیدنی و جذاب کیش را به شما معرفی میکنیم

کشتی یونانی

کشتی یونانی،کشتی به گل نشسته اما با ابهت

این کشتی در ساحل غربی جزیره کیش به گل نشسته و مکانی بسیار جذاب و تماشایی است.کشتی یونانی یکی از پر بازدید ترین و جذاب ترین گردشگری کیش است.این کشتی خیلی بزرگ توسط ویلیام همیلتون در بندر گلاسو در اسکاتلند ساخته شده و درسال ۱۳۴۵در ساحل کیش متوقف شده است.

وزن این کشتی بیش از ۷ هزار تن و طول ان ۱۳۶ متر است

حتما در هنگام غروب خورشید ، سعی کنید از این کشتی بازدید کنید. بی شک این غروب، یکی از بهترین غروب هایی است که میبینید.

این کشتی سوژه مناسبی برای عکاسان است که می‌توانند هنگام طلوع و غروب خورشید عکس های زیبایی به ثبت برسانند.بازدید از این کشتی تاریخی به صورت ۲۴ ساعته برای عموم ازاد است.

قیمت كشتي تفريحي کیش را اینجا مشاهده کنید

ساحل دامون کیش

یکی از دیدنی ترین و خاص ترین سواحل کیش، ساحل دامون جزیره است.ساحلی که در قسمت شمالی قرار گرفته و از مناطق لوکس و خیلی جذاب به حساب می اید. این پارک ساحلی و اسکله تفریحی دارای امکانات رفاهی و تفریحی از جمله ایستگاه کرایه دوچرخه و موتور ،باربیکیو ،سرویس بهداشتی،پارکینگ،قایق سواری،فلای برد و پاراسل می باشد.

پلاژ بانوان،ساحلی اختصاصی خانوم ها

یکی از اصلی ترین دغدغه های خانوم ها در سفر به شهر های ساحلی، پیدا کردن پلاژی مخصوص بانوان است.

کیش پلاژ مخصوصی برای بانوان دارد که علاوه بر امنیت داشتن دارای امکانات رفاهی مناسبی است. اطراف این پلاژ به خوبی با دیوار های بلند و سایه بان های مخصوص پوشش داده شده است . لازم به ذکر است که بدانید پرواز از این منطقه ممنوع است .

این پلاژ دارای خدمات رفاهی مثل تخت،سایبان،زمین والیبال ساحلی،دوش های اب شیرین،رختکن،پارکینگ،سالن بدنسازی و سایت غواصی می باشد.

وجود غریق نجات هایی حرفه ای در این پلاژ امنیت کافی را برای شنا گران محیا کرده است.

در ادامه به معرفی جاذبه های کیش می پردازیم

کلبه هور کیش

یکی از جاذبه هایی که در کیش وجود دارد، کلبه‌ی هور است.  این کلبه در گذشته یک مکان دنج برای ماهی گیران به شمار می آمده است و الان نیز یکی از زیبا ترین مکان های کیش به شمار می آید.

صخره ای بودن این ساحل، این مکان را به محل خوبی برای ماهیگیری تبدیل کرده است.در قسمتی از این ساحل هم غار وجود دارد که هنگام مد دریا بسیار دیدنی است.

جزیره هندورابی،از جاهای دیدنی و گردشگری کیش

جزیره هندورابی یکی از جذاب ترین و زیباترین مکان های کیش است.

اگر موافقید که یک روز خیلی خوب در ارامش و سکوت و دور از هر گونه اینترنت و صدای ماشین و غیره را سپری کنید و از طبیعت زیبا لذت ببرید و یا غواصی کنید، سفر به جزیره هندورابی را فراموش نکنید.

بوستان آهوان کیش؛تماشای آهوانی که در قفس نیستند!

بی شک یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی کیش بوستان آهوان کیش است. در این بوستان حیواناتی مانند:اهو،شیر،روباه ،گوزن،شغال،میمون و انواع پرندگان نگهداری می شود. برخلاف سایر حیوانات که در قفس نگهداری می شوند آهوها به صورت ازادانه در فضای باز زندگی می کنند.

همچنین وسایل بازی کودکان در پارک وجود دارد و کودکان می توانند در هنگام بازی کردن از تماشای حیوانات لذت ببرند.

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش ،درخت براورده کننده ارزوها !

تور تهران – کیش  را اینجا مشاهده کنید

درخت سبزکیش از دیگر جاهای دیدنی و گردشگری کیش است.

این درخت قدیمی ترین و کهن ترین درخت لور یا انجیر این منطقه می باشد.

این درخت خیلی جالب قدمتی طولانی در حدود ۵۰۰ الی ۶۰۰ سال دارد. داستان ها و افسانه های جالب وشنیدنی زیادی در مورد این درخت نقل شده است. از همین رو، مردم پارچه پاره های سبز رنگی را به امید براورده شدن ارزوهای خود را به این درخت گره می زنند.

در کنار این درخت با شکوه ،الاچیق ها و منقل هایی وجود دارد که مسافران می توانند در انها به استراحت بپردازند.

همچنین یک شربت خانه قدیمی در منطقه وجود دارد که ضمن استراحت میتوان از نوشیدنی ها و دمنوش های سنتی ان استفاده کنید.

معرفی تور دبی افر کیش بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *