مقالات

بهترین زمان سفر به کیش

به سفر رفتن از جمله دل انگیز ترین تجربه های زندگی آدمی است. بیشتر اشخاص در سفرهای خویش، تجربیات جدیدی را پشت سر خود می گذارند که منجر می شود سفر آن ها به یک تجربه بی بدیل تبدیل گردد. معین است که هر فردی با استناد به علاقه و سلیقه خویش و همراهان خود مقصد مسافرتی را در میان انواع گوناگون آن، اتخاذ می نماید. امّا در این میانه ها کمتر کسی به چَشم می خورد که با سفر کردن به جزیره زیبای کیش مخالف باشد.

آیا با قوانین خاص کیش آشنایی دارید بیشتر بخوانید

بهترین زمان سفر به کیش!

بدون اغراق می توان چنین بیان نمود که جزیره کیش حقیقتاً یک جزیره ای چهار فصل می باشد. شاید برخی از افراد جنوب کشور را تنها مقصدی در راستای سفرهای زمستانی خویش تلقّی کنند. ولو بهتر است شما عزیزان بدانید که دمای هوا در روزهای زمستانی در کیش گاهاً از نه درجه هم به پایین تر می رسد! از این جهت بهترین و مطلوب ترین حالت جهت سفر به کیش این می باشد که براساس علاقه و سلیقه تفریحات مورد علاقه خویش بدین جزیره سفر بنمایید تا بهترین تجربه از سفر خویش را پشت سر بگذارید.

سفر به کیش در روزهای بهار؛

روزهای بهاری از جمله پر تعطیلات ترین فصل های سال به شمار می رود و برای افرادی که فرصت زمانی کافی جهت سفر نمودن ندارند، تعطیلات عید نوروز از جمله بهترین گزینه ها در راستای سفر به کیش می باشد. طی این فصل جزیره کیش آب و هوایی مطبوع و دلپذیر دارد و در هوا رطوبت کمی وجود دارد. به همین دلیل است که فصل بهار به ویژه اردیبهشت یکی از بهترین فرصت های زمانی جهت سفر به کیش و کسب لذّت از حضور در این جزیره است.

تابستان و سوزان ترین روزهای سال جهت سفر به کیش؛

امکان دارد قبول این موضوع برای برخی از اشخاص اندکی سخت باشد ولو بسیاری از مردم فصل تابستان را بهترین فصل جهت سفر به کیش تلقّی می کنند. در روزهای تابستان جزیره زیبای کیش و به ویژه در مرداد ماه هوا به شدّت گرم و سوزان می شود و گاهاً امکان دارد که درجه دما به پنجاه هم رسد. با این وجود اشخاصی که به آب و تفریحات آبی علاقه بسیاری دارند، این فصل ها را بهترین روزها جهت شنا در آب و تماشای موج های گاه و بی گاه دریا می دانند. از جمله حائز اهمیت ترین جذابیت های سفر به سمت و سوی کیش در روزهای تابستانی، وجود اقسام گوناگون جشنواره ها، تفریحات متنوع، قرعه کشی های هیجان انگیز است که منجر شده است، افرادی که مایل هستند تجربیات جدید را پشت سر گذارند، تابستان را بهترین فصل جهت سفر به جزیره کیش انتخاب کنند.

فصل پاییز و نماهنگ های شاعرانه؛

فصل پاییز و نماهنگ های شاعرانه؛

موقعیت آب و هوایی جزیره کیش در روزهای پاییزی چندان هم قابل پیش بینی نیست! ولو بهتر می باشد در نظر خود داشته باشید که رطوبت هوا گاهاً ممکن است تا شصت درجه سانتیگراد هم بالا رود. به همین دلیل است که شاید فصل پاییز برای افرادی که از آب و هوای غیر قابل پیش بینی و بارانی خیلی خوششان نمی آید، بهترین روز جهت سفر به کیش نباشد. حال برخی دیگر هستند که دلبرانه های پاییز و وزش نسیم گاه و بی گاه خنک در سواحل خلیج فارس را حائز اهمیت ترین دلیل انتخاب پاییز برای سفر خود می دانند. حال جذابیت اصلی سفر به کیش در روزهای پاییزی تمام نشده است. برگزاری اقسام گوناگون جشنواره های تخفیف پاییزی، تخفیفات پنجاه درصدی بیست آبان ماه به مناسبت روز جزیره کیش و ارزان گردیدن قیمت هتل ها از سایر ادله سفر افراد به جزیره کیش در روزهای پاییزی است.

تفریحات کیش بیشتر آشنا شوید

آب و هوایی هیجان انگیز در دل زمستان؛

حدوداً در تمامی روزهای زمستان کیش آب و هوایی بارانی به خود می بیند. باران هایی تند و موسمی که تنها با یک چَشم به هم کوفتن رخ می دهد و به مغز استخوان آدمی راه می یابد. بنابراین چنانچه که در زمستان به سمت و سوی کیش رهسپار می شوید، از خاطر نبرید که حتماً همراه خود چتر را هم ببرید‌. به طور حتم که شما نمی توانید در این روزهای سال انتظار آفتاب گرفتن در لب ساحل کیش را داشته باشید. امّا شما می توانید به این هنگام شاهد آب و هوایی معتدل در میان دمای نه الی بیست و دو درجه سانتیگراد باشید. از این جهت افرادی که از گرمای هوا در سایر روزهای سال آزرده خاطر می شوند، امّا برای یک بار هم که شده دوست دارند سفر به نقاط جنوبی ایران را تجربه کنند، بهترین زمان برای آن ها فصل زمستان خواهد بود.

آب و هوایی هیجان انگیز در دل زمستان

و در پایان؛

دوستان عزیز ما در این مطلب از خود سعی نمودیم شما را با بهترین زمان سفر به کیش آشنا نماییم. امیدواریم که بتوانیم همیشه و در همه حال کنار شما در افرا کیش باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *