مقالات

برای اجاره ماشین به کی باید اعتماد کنم؟

شرایط اجاره ماشین در جزیره کیش:

1)   به عنوان ضمانت، چکی (به مبلغ ارزش کلی ماشین) و یا پول نقد که حداقل 10 میلیون تومان می باشد (بستگی به ارزش ماشین قابل تغییر است) از شما دریافت و به محض برگرداندن ماشین چک و یا وجه نقد شما برگردانده می شود.

۲)  300 هزار تومان از مبلغ دریافتی از مسافر بابت خلافی ماشین نگه داشته می شود که در صورت نداشتن خلافی بعد از 15 تا 30 روز به حساب شما واریز می گردد. پس از اجاره ماشین، می توانید به مدت 24 ساعت آن را نزد خودتان نگه دارید.

در ضمن خبر خوبی که برای شما داریم این است، اجاره ماشین در کیش می تواند به گونه ای باشد که در فرودگاه تحویل بگیرید و موقع برگشت هم همان جا تحویل دهید.

نکته قابل توجه این است که سعی نمایید جهت دریافت ماشین از آژانس های گردشگری کیش و یا از دفاتر معتبر رنت ماشین اقدام نمایید.

 

قیمت اجاره ماشین در زمان های مختلف کیش

 

در روز هایی که تعداد مسافران در جزیره کمتر است قیمت اجاره ماشین در کیش هم کاهش می یابد و بالعکس در زمان های شلوغ مانند ایام تعطیل و مناسبت های مختلف که تعداد مسافر بیشتری به جزیره می آید قیمت ماشین ها افزایش می یابد.

در زمان هایی که جزیره خلوت می باشد حداقل قیمت برای اجاره ماشین 150 هزار تومان و حداکثر قیمت 450 هزار تومان و در زمان های شلوغ جزیره قیمت ماشین حداقل از 220 هزار تومان تا 700 هزار تومان می باشد.

 

از کجا ماشین رنت کنم؟

 

از شرکت های گردشگری و دفاتر اجاره ماشین در کیش می توانید ماشین دلخواه خود را اجاره کنید. مواظب باشید که هیچ وقت از شخص ماشین رنت نکنید و حتما در زمان اجاره ماشین قرارداد بنویسید.

شرایط اجاره ماشین

سرعت مجاز خیابان های کیش

 

در خیابان های پر تردد و اصلی کیش سرعت مجاز بین 50 تا 60 کیلومتر بر ساعت می باشد. در جاده ها سرعت مجاز به 80 کیلومتر بر ساعت هم می رسد. حتما سرعت مجاز را در خیابان ها رعایت کنید تا از حد مجاز بیشتر نشود زیرا به وسیله دوربین ها جریمه خواهید شد.

 

اجاره ماشین در کیش

قوانین رانندگی در کیش

 

رانندگی در جزیره کیش بسیار متفاوت تر از رانندگی در شهر های دیگر می باشد. این جزیره زیبا چراغ راهنمایی و رانندگی ندارد ولی قوانین مخصوصی دارد که حتما باید آن را رعایت کنید ؛ در غیر این صورت جریمه خواهید شد و یا منجربه تصادفات شدید می شوید.

  1. بستن کمر بند ایمنی بسیار مهم است.
  2. حق تقدم همیشه با عابر پیاده است و هنگام رسیدن به عابری که می خواهد از خیابان رد شود باید توقف کنید.
  3. زمانی که به میادین می رسید حق تقدم با ماشین داخل میدان است . در این زمان باید ایست کامل کنید تا ماشین داخل میدان از میدان خارج شود و سپس اقدام به حرکت کنید.
  4. استفاده از راهنما امری ضروری و مهم می باشد.
  5. در خیابانها بین خطوط حرکت نمایید و حتما برای تغییر از یک خط به خط دیگر با چراغ راهنما مسیر خود را مشخص کنید.
  6. با توجه به رطوبت هوا و تاثیر آن بر سیستم ترمز ماشین حتما فاصله مناسب را با وسیله نقلیه جلو رعایت کنید.
  7. تمام تلاشتان را بکنید تا در کیش بوق نزنید چون اگر پلیس ببیند حتما شما را جریمه خواهد کرد.

۸.     در فصول خیلی گرم کیش به دلیل گرم شدن آسفالت و لیز شدن آن حواستان به پیچیدن های خود باشید.

اگر این نکات کوچک را موقع رانندگی در کیش رعایت کنید، بیشتر  خوش میگذرد هم دیگر نگرانی از بابت اجاره ماشین در کیش نخواهید داشت!

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید روی اجاره ماشین در کیش کلیک کنید و برای رزرو آن می توانید به صورت رایگان (در چت آنلاین شماره خود را برای ما بنویسید تا در سریع ترین زمان ممکن همکاران ما با شما تماس بگیرند) یا با تماس با ما خیالتان را از بابت اجاره ماشین در کیش راحت کنید و از سفرتان لذت ببرید!

ما در کیش هستیم و بهترین راهنمای شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *