مقالات

(پلاژ بانوان) شنا با مایو برای بانوان در کیش

پلاژ بانوان کیش
پلاژ بانوان در کیش:

در این مقاله میخواهیم توضیحات مختصری در مورد پلاژ بانوان در جزیره زیبای کیش برای شما شرح دهیم. ابتدا بهتر است بدانیم پلاژ بانوان در کدام منطقه از جزیره کیش قرار گرفته است؟

این پلاژ واقع در خیابان سنایی انتهای خیابان آریان می باشد.

پلاژ ، مکان مناسبی برای خانم هایی می باشد که به این جزیره زیبا و مرجانی سفر می کنند. جزیره کیش دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد از جمله تفریحات دریایی مانند : پاراسل ، شاتل، غواصی، گشت آبی، اسکوتر زیردریایی، شناور آکواریوم، مجموعه سافاری، کشتی های تفریحی موزیکال با شام، جنگ های شبانه ، پارک آبی اوشن و ….. اما پلاژ بانوان کیش یکی از بهترین تفریحات برای خانم ها است که به راحتی نمیتوان از آن گذر کرد.

در جزیره کیش خانم ها نمی توانند مانند آقایان در هر کجای جزیره که دوست دارند به راحتی شنا کنند ؛ به همین دلیل مسئولین ، پلاژی را برای بانوان راه اندازی کرده اند که خانم ها با لباس شنا و امنیت کامل بتوانند در آنجا شنا کنند و یا آفتاب بگیرند. در این مجموعه افرادی تحت عنوان غریق نجات که در کار خود بسیار ماهر و زبر دست می باشند، مستقر هستند که فضای امن تری برای گردشگران فراهم می کنند .

درباره ی پلاژ :

پلاژ بانوان کیش دارای مساحتی غالب بر 20 هزار متر مربع در شمال شرقی جزیره ‏کیش می باشدو دیوار های بسیار بلندی اطراف آن وجود دارد که به هیچ عنوان از بیرون چیزی دیده نمیشود. حتی در پلاژ بانوان کیش  سایه بان گذاشته شده است که میتوانید در زیر سای بنشینید و استراحت کنید. همچنین تمامی پرواز ها نظیر: ‏پرواز هواپیما و سایر وسیله های تفریحی نظیر جایرو کوپتر (هلی کوپتر) ، پاراترایک در این منطقه ممنوع می باشد.

در ابتدای ورود به پلاژ بانوان کیش شما می توانید اشیاء گران قیمت خود را قبل از ورود به پلاژ به صندوق امانات تحویل بدهید . دقت داشته باشید که امکان استفاده از هیچ گونه تلفن همراه در داخل ساحل خصوصی وجود ندارد، زیرا بسیاری از افراد حاضر در آن جا مذهبی هستند و با عکس گرفتن دیگران موافق نیستند.

امکانات پلاژ :

1.حمام اختصاصی با آب شیرین

  1. سایه بان، بوفه خوراکی
  2. اجاره تیوب و وسایل بازی برای کودکان
  3. آلاچیق یا سایه بان
  4. مغازه جهت خرید اقلام خوراکی
  5. نجات غریق

و در آخر:

ساعت کاری

ساعت کاری پلاژ بانوان همه روزه در فصل پاییز و زمستان از ساعت 10 صبح الی 4 بعد از ظهر ودر فصل بهار و تابستان همه روزه از ساعت 10 صبح الی 18 می باشد. شما میتوانید تنها با یکبار پرداخت هزینه پلاژ تمام روز از فضای پلاژ استفاده کنید.. .

تمامی اطلاعات سفر را میتوانید از ما بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *