مقالات

آفر 70 درصدی تورهای کیش

آفر 70 درصدی تورهای کیش

به دلیل سبک زندگی استرس زای امروزی و داشتن مشغله های فراوان، هریک از افراد نیاز دارند ایامی از سال را به خود استراحت داده و تفریح کنند. یکی از بهترین تفریحات برای تمدد اعصاب و فاصله گرفتن از زندگی تکراری روزانه، مسافرت کردن است. در کشور ایران شهرهای زیادی برای سفر کردن وجود دارند؛ اما در هیچ کدام از این شهرها به اندازه جزیره کیش امکانات تفریحی و رفاهی وجود ندارد. مسئله مهمی که ذهن افراد را به خود مشغول کرده است، هزینه سفر به کیش است و برخی از افراد تصور می کنند به دلیل این هزینه ها نمی توانند از این جزیره رویایی دیدن کنند. خوشبختانه گزینه هایی مانند آفرکیش، تور ارزان کیش و… تا حد زیادی از این هزینه ها کاسته است و امکان سفر به کیش را برای همه فراهم کرده است. در این مقاله قصد داریم در مورد آفرکیش 70 درصدی تورهای کیش صحبت کنیم.

 

آشنایی با جزیره کیش

یکی از خوش آب و هوا ترین نقاط کشور ما، جزیره سر سبز کیش است. درصد اکسیژن هوا در جزیره کیش در بهترین سطح خود قرار دارد؛ از این رو بسیاری از پزشکان به افرادی که بیماری های تنفسی و قلبی دارند، توصیه می کنند برای بهبود حال خود، مدتی در جزیره کیش زندگی کنند. شاید در اولین لحظات ورودتان به این جزیره، مناظری از ساختمان های بلند، مراکز خرید مجهز و ماشین های لوکس توجهتان را جلب کند؛ اما جالب است بدانید که در این جزیره جاذبه های تاریخی زیادی مانند شهر زیرزمینی کاریز، کشتی یونانی، شهر تاریخی حریره و… وجود دارد. به علاوه شما در جزیره کیش می توانید از انواع تفریحات آبی و غیر آبی مانند تور سافاری کیش، موج سواری، غواصی، پاراسل، کشتی سواری، رستوران گردی، پارک آبی و… لذت ببرید. در جزیره کیش تنوع زیادی از انواع هتل ها وجود دارد و افراد با توجه به بودجه خود می توانند در یکی از این هتل ها اقامت کنند.

 

قیمت تور کیش

یکی از به صرفه ترین روش های سفر به جزیره کیش، استفاده از تور کیش است. در حال حاضر از اکثر نقاط ایران و با استفاده از تور، می توانید به جزیره رویایی کیش سفر کنید. اگرچه ممکن است تورهای مختلف امکانات متفاوتی ارائه دهند؛ اما اکثر تورهای کیش امکانات و خدماتی مانند هتل، بلیط رفت و برگشت هواپیما، ترانسفر استقبال فرودگاهی، گشت جزیره، صبحانه بوفه و… را به مشتریان خود ارائه می دهند. قیمت تور کیش بسیار متغیر است و به عوامل مختلفی مانند قیمت بلیط هواپیما، امکانات تور، طول مدت اقامت در کیش، فصل مسافرت به کیش و… بستگی دارد. گاهی اوقات تورهای کیش شامل تخفیفات بسیار خوبی می شوند؛ دلیل این امر در اکثر مواقع تکمیل نشدن ظرفیت تور است؛ به این تورها، تورهای لحظه آخری می گویند. از دیگر گزینه های مناسب برای کاهش هزینه سفر به کیش، آفرکیش است.

آفرکیش چیست؟

روش های کاهش هزینه سفر به کیش، شامل تور قسطی کیش، تور ارزان کیش، تور لحظه آخری کیش، آفرکیش و… است. آفرکیش شامل تخفیفات بسیار خوبی می شود، میزان این تخفیفات متغیر است و گاهی تا 70 درصد هم می رسد. نباید تصور کنید که این حجم از تخفیف به معنای کاهش کیفیت خدمات ارائه شده است؛ زیرا در آفرکیش همان خدمات و امکانات تورهای عادی اما با قیمت کمتری ارائه می شود. تعداد روزهای اقامت در جزیره کیش متفاوت است و پیشنهادهای مختلفی برای مشتریان وجود دارد اما اکثر افراد تورهای دو شب و سه روز یا سه شب و چهار روز را ترجیح می دهند. در برخی از ایام سال به دلیل استقبال گسترده مسافران، هزینه سفر به کیش زیاد است؛ برای مثال در تعطیلات عید نوروز یا فصل پاییز، هزینه تورهای کیش از بقیه روزهای سال بیشتر می شود.

 

خلاصه مقاله و نتیجه گیری

یکی از لذت بخش ترین تفریحات دنیا مسافرت کردن است و یکی از بهترین شهرهای ایران برای مسافرت کردن، جزیره کیش است. امکانات تفریحی جزیره کیش و تنوع تفریحات آن در هیچ شهری از ایران وجود ندارد؛ اما ممکن است برخی از افراد نگران هزینه های سفر به کیش باشند. خوشبختانه راه های مختلفی برای کاهش این هزینه ها وجود دارد؛ یکی از بهترین گزینه ها برای کاهش هزینه سفر به کیش، استفاده از آفرکیش است. با استفاده از آفرکیش شما می توانید از همان خدمات و امکانات تورهای معمولی؛ اما با قیمت کمتری استفاده کنید. در این مقاله نکاتی در مورد قیمت تور کیش، هزینه سفر به کیش و آفرکیش بیان کردیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *