مقالات

آشنایی با تفریحات کیش

آشنایی با تفریحات کیش

تفریحات جزیره ی کیش بسیار زیاد است. از زیبایی جلوه های بصری و طبیعت فوق العاده ی کیش که بگذریم، مجموعه های تفریحی متعددی در جزیره کیش ، این شهر را به یک منطقه ی تفریحی و جذاب تبدیل کرده است. یسیاری از اماکن و مجموعه های تفریحی منحصر جزیره ی کیش بوده و تنها در این شهر رویایی یافت می شوند. جزیره به معنای منطقه ای محصور در میان دریاست، این قابلیت سبب شده تا تفریحات دریایی کیش بی نهایت جذاب و خاص باشد. علاوه بر آن در جزیره ی کیش شاهد مناطق بکری هستیم که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد. جزیره ی رویایی کیش دارای ساخمان ها و مراکز متعددی نیز می باشد که گردشگران از بازدید و رفت و آمد به ان جا بسیار مسرور خواهند شد.برای آشنایی با تفریحات کیش با ما همراه باشید.

تفریحات آبی کیش

پاراسل: یکی از محبوب ترین بازی و تفریحات آبی است.  هیجان شناور بودن در ارتفاع با ویویی آبی و دریایی و حرکت با سرعت های مختلف، بسیار جذاب و خاص است. پاراسل کاملا امن و راحت است و افرادی که از ارتفاع می ترسند، بدون نگرانی می توانند ، این افریح هیجان انگیز را امتحان کنند. پاراسل متشکل از یک چتر . کابل 150 متری و یک قایق موتوری تند رو است. چتر به واسطه ی طناب به قایق موتوری وصل می شود و با سرعت گرفتن قایق موتوری چتر به بالا حرکت می کنند، یک الی دو نفر به چتر متصل شده و هیجانی تکرار نشدنی را تجربه می کنند.

شاتل : در این تفریح آبی یک قایق بادی و یا تیوپ بزرگ وجود داشته که با یک طناب محکم به قایق موتوری بوکسل می شود. مانند پاراسل با حرکت قایق موتوری، تیوپ با سرعت تند به سمت جلو بر روی آب شناور خواهد شد. نکات ایمنی در این تفریحات کاملا رعایت شده و افراد با کمبرد های محکم بر روی تیوپ سوار می شوند.

غواصی : به راستی تماشای دنیای زیر آب خود یک سفر مهیج و راز آلود است. افرادی که قادر به شنا هستند می توانند با پوشیدن لباس غواصی در مدت زمان مشخص و محدوده ای خاص شروع به سیر و سفر در دنیای زیر آب کنند.

اسکوتر زیر دریایی : اگر شما شناگر قهاری نیستید، اما عاشق گذر درون دریا هستید، به سراغ اسکوتر دریایی بروید. این موتور زیر دریایی به شکا کمک می کند تا به راحتی سفر آبش خود را شروع کنید.

فلای بورد : قطعا میزان افزایش آدرنالین خون و هیجان این تفریح قبل شناسایی نیست. در فلای بورد فرد به واسطه ی یک جت اسکی و شلنگ های محکم در هوا معلق خواهد بود. در این بازه ی زمانی لحظات فوق العاده ای برایشتان به وجود خواهد امد که توصیه می کنیم، حتما فلای بورد را تجربه کنید.

جت اسکی : یک موتور سواری بر روی آب لذت زیادی خواهد داشت. وقتی از میان دریا با سرعت بالا گذر می کنید، انگار از این دنیا جدا شده اید و انرژی خاصی را ریافت خواهید کرد.

بنانا : بله ! درست متوجه شدید. منظور تفریحی شبیه به موز در میانه ی دریاست. این تفریح شبیه شاتل است، با این تفاوت که تیوپ بکار رفته در ان شبیه موز غول پیکری است و افراد مثل اسب سواری بر روی بنانا سوار می شوند.

تفریحات آبی جزیره ی کیش بسیار زیاد است، اسکی روی آب، کایت بوردینگ، گشت دریایی خصوصی، پارک آبی اوشن، پلاژ های کیش، ماهیگیی وقایق سواری همگی از تفریحات فوق العاده ی آبی در جزیره ی کیش است.

 

دیگر تفریحات جزیره‌ی کیش

قرار نیست همه ی تفریحات کیش مربوط به آب باشد. تفریحات هوایی هم چون بانجی جامپینگ، که پرش از ارتفاع های بلند است و جایروکوپتر که با آن آسمان جزیره ی کیش را می توان طی کرد. بسیاز جذاب و مهیج هستند.  قلعه ی وحشت، ترکیبی از ترس و هیجان است. اگر فکر می کنید دل و جرات چندان زیادی ندارید، قلعه ی وحشت را به شما توصیه نمی کنیم. چرا که قرار است در این قلعه ی مخوف تا سر حد مرگ بترسید.

تا به حال به جذابیت دلفین ها توجه کرده اید، یک پارک آبی برای دلفین ها در کیش وجود داشته که چمد ماهی و حیوان تربیت شده در آن وجود دارد. این حیوانات با نمک برای شما نمایش مختلفی اجرا خواهند کرد و از زیبایی طبیعت پارک دلفین بسیار لذت خواهید برد. شهر بازی و حمام های مختافی که درای امکاناتی هم چون ماساز و اب درمانی هستند، از دیگر تفریحات جزیره ی کیش می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *