مقالات

نگاهی کوتاه به قیمت کشتی تفریحی کیش

قیمت کشتی تفریحی کیش

با شنیدن نام دریا  بسیاری از اشیا  برایمان تداعی می شود. قطعا امواج خروشان، صخره های استوار، قایق و کشتی همگی با دریا معنی می گیرند و هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. شهر های دریایی چه در شمال کشور و چه در جنوب بیشتر مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. افراد زیادی به عشق سواحل دریا به سراغ شهر های حاشیه ای می روند. جزیره ی کیش همه روزه شاهد گردشگران بسیار زیادی بوده که همگی برای بهره مند شدن از زیبایی های طبیعی و تفریحات جذابش آن را انتخاب کرده اند. مگر می شود به ساحل دریای تا ابد فارس رفت و قایق و کشتی های آن را امتحان نکرد. کشتی های موجود در کیش که برای استفاده ی عموم در نظر گرفته شده اند، جنبه ی تفریحی داشته و امکانات متعددی با خود دارند. اما تصور می شود که قیمت کشتی تفریحی کیش بسیار بالا باشد و تمامی افراد نمی توانند از ان بهره مند شوند. اما نگران نباشید، شما با انتخاب یک تور ویژه و خاص می توانید سوار تمامی کشتی های تفریحی موجود در کیش با قیمتی مناسب شوید ، در ادامه با ما همراه شوید.

کشتی های تفریحی کیش

در جزیره ی زیبای کیش چندین کشتی تفریحی وجود داشته که با یکدیگر متفاوت هستند و سوار شدن بر ان ها لذت خاص و بی نظیری دارد. قطعا در نوردیدن کرانه و میانه ی نیلگون خلیج فارس فوق العاده جذاب خواهد بود. یکی از کشتی های موجود در جزیره ی کیش، کشتی اوستا می باشد. این کشتی بسیار راحت و خاص است. افرادی که دچار دریا زدگی می شوند، بدون هیچ واهمه ای می توانند سوار بر کشتی اوستا شوند. بلیط این کشتی در آژانس های مسافرتی گوش دارای نوسانات زیادی است. اما بهترین قیمت کشتی اوستا را می توانید در مجموعه ی آفر کیش مشاهده کنید.

کشتی تاپ تورز یکی دیگر از کشتی های تفریحی جزیره ی کیش است. دور تا دور این جزیره ی زیبا را می توان با تاپ تورز طی کرد. این کشتی نسز بسیار راحت بوده و همهی افراد می توانند ان را امتحان ننند. قسمت ارائه شده ی تورز در آفرکیش بسیار با صرفه است شاید آفرکیش امده تا امیدواری افراد برای سفر از بین نرود و با قیمت مناسب به آرزو های خود برسند.

کشتی تارا نیز از جمله کشتی های موجود در کیش است. این کشتی زیبا دارای لامپ و چراغ های مختلفی بوده که در شب هنگام جذابیت خاصی به نمای دریا می بخشند و لذت مسافرین خود را چند برابر خواهد کرد. قیمتی که در آفرکیش برای کشتی تارا در نظر گرفته شده است، باورنکردنی و جذاب است.

کشتی نوید در جزیره ی کیش در حال تکاپو بوده و هر روزه تعداد زیادی از افراد را جا به جا کرده و زیبایی دریا را برایشان چشانده است. قیمت این کشتی نیز در آفرکیش بسیار مناسب است. بخواهیم به درستی مقایسه کنیم قیمت کشتی های اوستا و تاپ تورز به نسبت بقیه کشتی بیشتر می باشد. کشتی تارا با نازل ترین قیمت و کشتی نوید قیمتش در مقایسه با نمونه های قبلی متوسط است. البته این قیمت گذاری فوق العاده در آفرکیش می باشد و قطعا شما در مجموعه های دیگر و آژانس های مسافرتی قیمت های بسیار بیشتری برای کشتی ها پیدا خواهید کرد. اما این قیمت فوق العاده و ارزان تنهادر آفر کیش موجود می باشد.

امکانات کشتی های تفریحی

همانگونه که ذکر شد، چنین کشتی هایی جنبه ی تفریحی داشته و با کشتی های مخصوص حمل و نقل متفاوت است. در این کشتی ها سالنی مجزا و بزرگ وجود داشته که به حالت کنسرت در می آید. در این کشتی از یک خواننده با صدای جذاب و خاصش دعوت به عم می آید تا فضای شاد و خاصی را برای افراد و مسافران به وجود بیاورند. در کشتی تفریحی تمامی وعده های غذایی اعم از؛ صبحانه، ناهار و شام به علاوه ی میان وعده ها کاملا رایگان می باشد در کشتی تفریحی یک کافیشاپ شیک و خاص وجود دارد. حتی شما می توانید از کافه و یا سالن کشتی برای ملاقات کاری خود بهبره مند شوید. طراحی دکور و زیبایی درون کشتی سبب شده تا افراد از لوکیشن جذابش برای عکاسی استفاده کنند. چند غرفه ی ویژه برای عکسانی نیز در کشتی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *