بهترین رستوران های کیش

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر سفر امتحان کردن غذاهای محلی و رستوران‌های شهر دیگر است. امروزه جزیره کیش مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و توریست‌های خارجی بوده و افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. ازاین‌رو رستوران‌های این جزیره تمامی تلاش خود را کرده که بهترین غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را به میهمانان خود ارائه دهد.همچنین رستوران های موزیکال کیش یکی از تفریحات کیش به شمار می‌آیند. در این مقاله قصد داریم به بررسی ۱۲ مورد از برترین رستوران های کیش بپردازیم. اگر شما هم قصد دارید به جزیره کیش سفر کرده و در حین سفر، وعده‌های غذایی خود را در بهترین رستوران‌ها 

رستوران های کیش

۱- رستوران رویال استار، یکی از برترین رستوران های کیش

رستوران رویال استار در بلوار صدف، یکی از بهترین رستوران‌ های کیش است که حتی در میان بومیان این جزیره نیز طرف‌داران زیادی دارد. این رستوران منوی غذاهای ایرانی، غیرایرانی و دریایی را دارد که با توجه به ذائقه و سلیقه خود می‌توانید هریک از آن‌ها را سفارش دهید. فضای رستوران رویال استار به دو بخش فضای باز و فضای بسته تقسیم می‌شود. هر دو فضا از دکوراسیونی زیبا و جذاب برخوردار است.

شماره تماس رستوران رویال استار کیش ۰۷۶۴۴۴۵۴۰۷۱
آدرس رستوران در کیش شهرک صدف – فاز یک – خیابان خراسان – طبقه سوم مجتمع خدماتی بساک
تنوع غذایی ایرانی،فرنگی
ایدی پیج اینستاگرام kish_royalstar

۲- رستوران توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی یکی دیگر از رستوران های کیش در انتهای بلوار دری، از محبوب‌ترین رستوران‌های جزیره کیش است. این رستوران ساحلی مناسب برای افرادی است که تمایل دارند وعده‌های غذایی خود را در کنار دریا میل کنند. رستوران توتی فروتی غذاهای متنوع ایرانی، غیرایرانی و دریایی را سرو می‌کند. این رستوران همچنین مجهز به یک کافی‌شاپ بسیار شیک بوده و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر سفارش غذا، از منوی کافی‌شاپ نیز آیتمی را سفارش دهند. رستوران توتی فروتی از سال ۱۳۸۴ در اسکله تفریحی کیش واقع شده و پشت‌بام آن با دکوراسیونی زیبا، منظره‌ای رو به دریا دارد.

شماره تماس رستوران09347698454 – 07644450452
آدرس رستوران در کیشانتهای بلوار دری، جنب اسکله تفریحی جدید
تنوع غذاییایرانی،فرنگی
ایدی پیج اینستاگرامtuttifruittikish

۳- رستوران میرمهنا در جزیره کیش

یکی از بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده

رستوران میرمهنا در خیابان پروین اعتصامی،  یکی از لوکس‌ترین رستوران های کیش است که طرف‌داران مخصوص به خود را دارد. این رستوران یکی دیگر از رستوران های موزیکال کیش است که با اجرای زنده موسیقی، لحظات جذابی را برای میهمانان در حین سرو غذا رقم می‌زند. توجه داشته باشید که پیش از حضور در رستوران میرمهنا، از قبل باید میزی را رزرو کرده باشید. کیفیت بالای غذاهای این رستوران موجب شده است میزهای آن در هر ساعت از روز، رزرو و پر باشند. برای صرف غذا در این رستوران باید دست و دلباز باشید!

شماره تماس رستوران میرمهنا کیش 0764422855
آدرس رستوران میرمهنا کیش خیابان پروین اعتصامی، کنار متل تاپ رز
تنوع غذایی ایرانی،فرنگی
ایدی پیج اینستاگرام رستوران میرمهنا mirmohanna_restaurant

۴- رستوران کوه نور، از بهترین رستوران های کیش

رستوران کوه نور به عنوان یکی از برترین رستوران های کیش، دارای فضایی مانند یک غار است، به همین علت حضور در این رستوران و میل کردن غذا یکی از تفریحات کیش نیز به شمار می آید و برای مسافران تجربه جذابی است. رستوران کوه نور که در میدان امیرکبیر قرار گرفته است، علاوه بر محیط سربسته غارمانند یک فضای روباز نیز دارد. منوی این رستوران غذاهای متنوعی دارد که برای تمامی ذائقه‌ها دلچسب است.

شماره تماس رستوران کوه نور ۰۷۶۴۴۴۵۶۷۶۴
آدرس رستوران کوه نور کیش روبروی بازار پردیس – واحد ۴۴
تنوع غذایی ایرانی،فرنگی
ایدی پیج اینستاگرام رستوران کوه نور koohenoor.kish

۵- رستوران پایاب کیش

رستوران پایاب کیش در میدان المپیک نیز زبانزد بومیان و ساکنین این جزیره است. این رستوران محیطی آرامش‌بخش و دنج دارد. یکی از خدمات این رستوران ارسال رایگان غذا است؛ بنابراین اگر تمایل دارید که از آیتم‌های باکیفیت این رستوران لذت ببرید و شرایط حضور در آن را ندارید، می‌توانید به صورت غیرحضوری غذای خود را رزرو کرده و دریافت کنید.

شماره تماس رستوران پایاب کیش ۰۷۶۴۴۴۵۶۷۶۴
آدرس رستوران پایاب کیش روبروی بازار پردیس – واحد ۴۴
تنوع غذایی ایرانی،فرنگی
ایدی پیج اینستاگرام رستوران پایاب کیش
رستوران پایاب کیش

۶- رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز یکی از معروف‌ترین رستوران‌های کیش است که عنوان بزرگترین رستوران سرپوشیده جهان را نیز به خود اختصاص داده است. این رستوران در ابتدای جاده جهان قرار دارد و با منوی متنوع و کیفیت بالای غذا، به یکی از بهترین رستوران های کیش تبدیل شده است. رستوران پدیده شاندیز کیش در ارتفاعی حدود ۴۲ متر از سطح زمین احداث شده و کف شیشه‌ای دارد. این موضوع به سرو غذاها کمی چاشنی هیجان اضافه می‌کند. یکی از شاخصه‌های این رستوران، قرار گرفتن لنگری ۱۰۰ تنی در روبه‌روی آن بوده که رکورد گینس را برای مدت‌زمان کم احداث (۳۵ روز) به خود اختصاص داده است.

شماره تماس رستوران پدیده شاندیز کیش 09020098110
آدرس رستوران پدیده شاندیز کیش جزیره کیش، جاده جهان، بعد از مجموعه پارک آبی،رستوران بزرگ پدیده کیش
تنوع غذایی ایرانی،فرنگی
ایدی پیج اینستاگرام رستوران پدیده شاندیز کیش padide.kish

 

۷- رستوران نهنگ سفید، جزو مدرن‌ترین رستوران های کیش

رستوران نهنگ سفید که طراحی آن مانند یک نهنگ سفید است، در میدان سنایی جزیره کیش قرار دارد. این رستوران یکی از رستوران‌های مدرن و مجهز جزیره کیش به حساب مي‌آید و قیمت غذا در آن کمی بالاتر بوده و هزینه سرو غذا گران‌تر می‌شود. بااین‌حال، چشم‌انداز زیبای دریا و کیفیت بالای غذاها، رستوران نهنگ سفید را به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها تبدیل کرده است.

۸- رستوران خانه اسپاگتی

اگر تمایل دارید غذاهای ایتالیایی را با بهترین دست‌پخت و کیفیت در جزیره کیش میل کنید، خانه اسپاگتی گزینه مناسبی برای شما است. خانه اسپاگتی که در طبقه زیرین هتل پارمیس قرار گرفته، غذاهایی مانند لازانیا، اسپاگتی، استیک و موارد دیگر را برای میهمانان سرو می‌کند. قیمت غذاهای خانه اسپاگتی نسبت به سایر رستوران‌ها مناسب‌تر است.

۹- رستوران دارچین

دارچین یکی از محبوب‌ترین رستوران ‌های کیش است. رستوران دارچین که در انتهای خیابان اندیشه جزیره کیش قرار گرفته، انواع غذاهای ایرانی را سرو می‌کند. دست‌پخت آشپزان ماهر این رستوران موجب شده بسیاری از مسافران این رستوران را حتی به رستوران‌های مدرن و یا ایتالیایی ترجیح بدهند. ساکنین جزیره کیش به مسافران پیشنهاد می‌کنند حتماً یک‌بار هم که شده غذاهای دارچین را امتحان کنند.

۱۰- رستوران کلبه درویش، یکی از خودمانی‌ترین رستوران های کیش

اگر قصد دارید در جزیره کیش غذاهای ایرانی و محلی را امتحان کنید، رستوران کلبه درویش در جاده جهان یکی از برترین رستوران های کیش است. این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی از کباب کوبیده گرفته تا میرزاقاسمی و کشک بادمجان را سرو می‌کند. کیفیت و طعم بی‌نظیر غذاهای این رستوران، دلیل محبوبیت آن است.

۱۱- رستوران کابان

اگر از میل کردن غذا در محیط‌های سرزنده و شلوغ لذت می‌برید، رستوران کابان در شهرک صدف جزیره کیش این محیط را برای شما فراهم کرده است. سرو غذا در این رستوران با موسیقی همراه بوده و منوی آن غذاهای متنوعی را شامل می‌شود. در منوی رستوران کابان حتی می‌توانید غذاهای آمریکایی و اروپایی را پیدا کنید.

۱۲- رستوران سالود

رستوران سالود واقع در جاده جهان، می‌تواند به عنوان یکی از برترین رستوران های کیش معرفی شود. تمامی سفارش‌ها در این رستوران با استفاده از مواد تازه و سالم تهیه می‌شود. رستوران سالود دارای منوهای غذاهای ایرانی، غیرایرانی و دریایی است. همچنین غذاها در این رستوران قیمت منطقی‌تری دارند.

سخن آخر

در این مقاله ۱۲ مورد از برترین رستوران های کیش را معرفی کردیم. از آنجایی که جزیره کیش به یکی از مهم‌ترین مقاصد سفری تبدیل شده است، رستوران‌ها به عنوان کاربری‌های ارائه‌ دهنده خدمات به مسافران، تمامی تلاش خود را در راستای پیشرفت و بهتر شدن انجام می‌دهند. به همین دلیل سروغذا در بیشتر رستوران‌های جزیره کیش، تجربه خوشایندی را برای شما رقم می‌زند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *