مقالات

کشتی آکواریوم کیش و زیبایی های آن

کشتی آکواریوم کیش

بدون یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری کیش آکواریوم کیش و زیبا های آن است. تماشای زیبایی های ماهیان دریایی، مرجان ها و گیاهان متعدد، هر کسی را برای سفر به کیش و لذت بردن از این جزیره ی استثنایی وسوسه ی کند! اگر شما هم قصد دارید که با کشتی آکواریوم کیش و شگفتی های آن بیشتر آشنا شوید، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید!

 

کشتی آکواریوم کیش

کشتی آکواریوم کیش

به جرئت می توان گفت که یکی از امن ترین و قابل اطمینان ترین کشتی های جهان، کشتی آکواریوم کیش است. امکانات و تجهیزات فوق العاده ی این کشتی باعث شده که گردشگران بتوانند تا عمق ۲/۵ متری از سطح دریا خلیج فارس مشاهده کنند! با استفاده از این کشتی می توانید به تماشای خلیج زیبای فارس، ماهی های رنگارنگ، مرجان ها و گیاهان مختلف دریایی بپردازید! شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که تهیه ی بلیط کشتی آکواریوم کیش بسیار ارزان قیمت است‌. بنابراین با کمترین هزینه می توانید یکی از شادترین و خاطره انگیز ترین سفرهای تفریحی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید!

 

این کشتی می تواند در یک روز، چندین گشت دریایی یک ساعته را برایتان به ارمغان آورد! همچنین برنامه های مفرح، شاد و سرگرم کننده ی این کشتی مانند موسیقی زنده و مواردی از این دست، لذت و هیجان این سفر دریایی را برایتان چند برابر دلچسب خواهد کرد! این سفر دریایی، یعنی سفر با استفاده از کشتی آکواریوم کیش، یکی از بهترین و مناسب ترین سفر ها برای خانواده است. چرا که خیلی سریع، آرام و با خیال راحت می توانید یک سفر دریایی فوق العاده بی نظیر، شگفت انگیز و معرکه را تجربه کنید! این سفر برای کودکان نیز بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهد بود! جالب است بدانید که آب های اطراف جزیره کیش، زیستگاه انواع مختلفی از موجودات دریایی هستند. برای مثال، موجوداتی مثل مرجان ها، ماهی های تزیینی، توتیا ها، خرچنگ ها، ستاره های دریایی و… در آنجا زندگی می کنند‌.

 

کشتی آکواریوم کف شیشه ای

 

با استفاده از کشتی آکواریوم کف شیشه ای یا قایق های کف شیشه ای می توانید زیبایی های بسیار بیشتری از خلیج همیشگی فارس امکان پذیر خواهد بود! کشتی آکواریوم یا قایق کف شیشه ای، می تواند مسافت طولانی تری را طی کند تا به منطقه ای برسد که ماهی ها و مرجان های بیشتری زندگی می کنند.

 

یکی از مهم ترین ویژگی های این کشتی این است که در ایام عزاداری و مراسمات اینچنینی، موسیقی زنده اجرا نخواهد شد. این درک مناسب صاحبان کشتی و احترامی که به ایام عزاداری و عاشورا تاسوعا می گذارند واقعا ستودنی است. همچنین یک راهنمای ماهر و کاربلد در طول گشت و گذار همراه شما خواهد بود تا توضیحات لازم را درباره ی ماهی ها، کشتی آکواریوم کیش و جزئیاتی از این قبیل برایتان ارائه کند.

 

کشتی آکواریوم کیش انواع مختلفی دارد. برخي از مهم ترین آن ها عبارتند از:

 

  • کشتی گردشگری

دور تا دور این کشتی شیشه ای است.

 

  • تیکا کیش
  • نهنگ سفید
  • سیمرغ
  • طوطیا

 

در چه ساعت هایی می توانیم از کشتی آکواریوم کیش بازدید کنیم؟

 

از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ عصر در فصل زمستان می توانید از کشتی آکواریوم کیش بازدید کنید.

 

کدام یک از کشتی های آکواریوم کیش نسبت به دیگری بهتر هستند؟!

 

بسیاری از گردشگران این سوال را می پرسند که از کدام کشتی استفاده کننده و کدام یک نسبت به دیگری بهتر است. البته به پاسخ به این سوال بسته به سلیقه و علاقه ی خود شما می تواند متفاوت باشد. تمامی این کشتی ها، خوب، مفرح، جذاب و دلنشین هستند. کافی است بدانید که مایل به استفاده از چه نوع امکاناتی هستید. آنوقت با خیال راحت می توانید کشتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و از آن لذت لازم را ببرید!

1 نظر در “کشتی آکواریوم کیش و زیبایی های آن

  1. ghazal گفت:

    بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *