مقالات

هیجان شاتل سواری در کیش

هیجان شاتل سواری در کیش

جزیره زیبای کیش یکی از بهترین و چَشم نواز ترین شهرهای گردشگری کشور ایران محسوب می شود که هم اکنون با اکتفا به تنوع بسیار بالا در اماکن تفریحی، بازی و سرگرمی های نشاط آور مورد استقبال از جانب بسیاری از گردشگران و توریست ها واقع شده است. سواحل دل انگیز کیش از جمله دوست داشتنی ترین مکان های جزیره است. درون این جزیره ی بسیار زیبا امکان پرداختن به تعداد بسیاری از ورزش های آبی هیجان انگیز و منحصر به فرد که شاتل سواری از جمله آن است، مهیا می باشد. بله، تمامی افراد با هر رنج سنی مایل هستند از این تفریح آبی نهایت استفاده را بکنند و هیجان زده شوند. درست است، شاتل سواری یا تیوپ سواری از جمله هیجان انگیز ترین تفریحات دریایی محسوب می شود. آیا شما مایل هستید هیجان شاتل سواری در کیش را تجربه کنید! توصیه می کنیم با ما تا پایان این متن از آفر کیش همراه شوید.

هیجان شاتل سواری در کیش

✓ شاتل سواری در کیش؛

بله، شاتل گونه ای تیوپ بادی می باشد که به نوع تک و یا چند نفره اشخاص می توانند بر روی آن سوار گردند و به کمک یک قایق در آب کشیده خواهند شد. شاتل ها به واسطه ی طناب به قایق های تندرو وصل خواهند شد و به سوی دل آب رهسپار می شوند. هر چه که سرعت قایق بیشتر گردد این تیوپ های بادی در دل آب تکان های بیشتری خواهند خورد و تپش قلب افراد را به اوج خواهند برد. پس شما افرادی که مایل هستید آدرنالین خون‌تان بالا رود، به طور قطع شاتل سواری را حتی برای یک بار هم که شده امتحان کنید. چرا که معلوم نیست به هنگام تجربه ی شاتل سواری سرعت قایق شما تا چه میزان بالا برود! حتی گاهاً امکان دارد که قایق به هنگام دور زدن درون آن فرو رود. البته لازم نیست که نگرانی و استرس را به دل خود راه بدهید. زیرا تمامی نکات ایمنی رعایت می شود و تمامی افراد پیش از تجربه شاتل سواری میبایست جلیقه ی نجات را بر تن کنند. البته که این فرو رفتن ها درون آب از پیش برنامه ریزی خواهند شد و آن نیز می تواند تجربه ای هیجان انگیز برای شما رقم زند. بهتر است بگوییم که ((ناخدای قایق تندرو، عمداً جهت رقم زدن هیجان بیشتر در زمان دور زدن اشخاص را به درون آب می اندازد.))

به منظور تجربه هیجان شاتل سواری در کیش تنها کافی است که شما بلیط تهیه کنید و جلیقه ی نجات به همراه کلاه بر تن کنید. پس از آن که خود تصمیم می گیرید که مایل هستید یک شاتل سواری آرام را پشت سر بگذارید یا آن که می خواهید با سرعت حرکت نمایید و به گونه ی ناگهانی به داخل دریای مرجانی افتاده و غوطه ور شوید، می توانید در این راه قدم گذارید.

اگر شما دارای ماهیچه های قوی می باشید و از خود مقاومت به خرج دهید، ناخدای شما نخواهد توانست شما را به داخل آب پرتاب کند‌. اینجا خواهد بود که شاتل سواری می تواند به یک چالش هیجان انگیز تبدیل شود. بهتر است ما یک خبر خوب به شما بدهیم؛

(( در کشور ما بانوان و آقایان می توانند این تفریح هیجان انگیز را در کنار یک دیگر تجربه کنند.))

هیجان شاتل سواری در کیش

✓ نوع دیگری از شاتل سواری؛

نوع دیگری از شاتل سواری به نام بنانا سواری وجود دارد. در این گونه از تفریحات، به جای یک تیوپ، از یک ابزار بادی شبیه به موز بزرگ و غول پیکر بهره گرفته می شود. اشخاص بر روی آن خواهند نشست و پاهای خود را در دو طرف آن واقع خواهند نمود. البته در این گونه از تفریحات آبی شما به عضله های بسیار قوی نیاز خواهید داشت. این گونه خواهد بود که می توانید خود را بر روی بنانا نگه دارید.

✓ تعداد نفرات در راستای پشت سر گذاردن هیجان شاتل سواری در کیش؛

اندک ترین تعداد نفرات به منظور پرداختن به شاتل سواری و بنانا کیش یک شخص می باشد و بیشترین تعداد نفرات در این راستا هفت نفر است. لازم به بیان است که؛ با بالا رفتن تعداد اشخاص که بر روی تیوپ قرار می گیرند، از مقدار هیجان بازی کم تر خواهد شد. از این جهت هر چه که تعداد نفرات شما در تجربه شاتل سواری کمتر باشد خواهید توانست هیجان بیشتری را پشت سر خود گذارید.

✓ با ما در آفر کیش؛

ما در آفر کیش سعی می کنیم همواره بهترین تورها و هیجان انگیزترین انتخاب ها را پیش روی شما گذاریم. حال آن که علاوه بر آن، اطلاعات لازم را در ارتباط با انواع تفریحات را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *