مقالات

جدیدترین اخبار تور های کیش

تور های کیش

تور های کیش یکی از محبوب ترین سفرهای زمستانی هستند. هرچند که جاهای دیگری نیز هستند که آب و هوای فوق العاده ای دارند. منتها کیش،‌ یکی از در دسترس ترین و مناسب ترین مقاصد برای سفرهای زمستانی و تابستانی است! اگر شما هم قصد دارید که به این جزیره ی استثنایی سفر کنید با ما همراه باشید تا جدیدترین خبرهای گشت آبی کیش را برایتان شرح دهیم.

 

 

در چه فصل هایی به کیش سفر کنیم؟!

 

کیش به علت موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد در یکی از گرم ترین نقاط ایران واقع شده. به همین علت تابستان های گرم و داغی دارد و هوایش بسیار مرطوب و شرجی است. هرچند که در فصل تابستان این جزیره بسیار گرم و طاقت فرسا خواهد بود. اما جذابیت ها و زیبایی های این جزیره ی استثنایی آنقدر زیاد است که حتی در فصل تابستان نیز هر کسی را برای سفر به این جزیره ی معرکه و فوق العاده جذاب و شگفت انگیز وسوسه می کند! همچنین اگر قصد داشته باشید که خرید کنید کیش یکی از بهترین و مناسب ترین مکان ها برای شما است. چرا‌ که قیمت اجناس، وسایل و هر آنچه که مورد نیازتان است، آنقدر ارزان و مناسب است که خودتان تعجب می کنید! البته توجه داشته باشید که گرمای هوا در تابستان برخی اوقات آنقدر زیاد است که دمای هوا برخی اوقات به ۴۰ درجه ی سانتی گراد می رسد!

 

تور های کیش

بهترین وقت برای مسافرت به کیش چه زمانی است؟!

مسلما بهترین وقت برای مسافرت به کیش زمستان ها و همچنین بهار است. در این فصل ها هوا آنقدر خنک و معتدل است که خیلی راحت می توانید بدون نگرانی از گرمای هوا به مسافرت بروید و از طبیعت دلچسب جزیره ی بی‌نظیر کیش استفاده کنید! برای همین بیشترین استقبال از تورهای مسافرتی کیش در فصل زمستان و اوایل بهار خواهد بود!

جشنواره ها و فستیوال های مختلفی که در زمستان و بهار در کیش برگزار می شوند جزء بهترین برنامه هایی اند که در این فصل ها داير هستند. البته توجه داشته باشید که هزینه سفر به کیش در زمستان مخصوصا سفر با هواپیما کمی گران تر از سایر فصول خواهد بود!

 

در زمستان چه تفریحاتی در تور کیش انجام می شود؟!

با توجه به آب و هوای کیش تفریحات مختلفی نیز در فصل زمستان برای مسافرین دایر است‌. چرا که جزیره کیش در زمستان آب و هوای معتدلی پیدا می کند. تفریحات مهیج و جذابی مانند تفریحات ساحلی‌، تفریحات زیر آب و روی آب جزء مهم ترین و قشنگ ترین برنامه های مهیج و سرگرم کننده در جزیره ی کیش هستند. جالب است بدانید که در جزیره ی کیش برای هر طیف سنی و هر تیپ شخصیتی ورزش و بازی های مختلفی وجود دارد. بازی های و تفریحات کیش به دو بخش آبی و غیر آبی تقسیم می شوند.

تفریحات آبی کیش مانند قایق سواری، غواصی کردن،‌ ماهیگیری، استفاده از جت اسکی و… هستند. این تفریحات جز‌ء پرطرفدارترین بازی ها و سرگرمی ها در کیش هستند. به طوری که قبل از اگر بخواهید از آن ها استفاده کنید گاهی اوقات باید قبل از ورود به کیش بلیط خود را رزرو کرده باشید!

البته در این جزیره ی استثنایی، تفریحات غیر آبی مختلفی نیز وجود دارد‌. اگر مایل نباشید که از تفریحات آبی استفاده کنید، ورزش هایی مثل دوچرخه‌سواری، وسایل شهربازی، بولینگ و… در انتظارتان هستند.

 

با جاذبه های توریستی کیش آشنا شوید!

 

به جز تفریحات و سرگرمی های فوق العاده جذاب و شگفت انگیز این جزیره،‌ جاذبه های باستانی و معروف دیگری نیز دارد‌. شهر زیرز‌مینی کاریز و همچنین شهر باستانی حریره که قدمتی ۲۵۰۰ ساله دارد، جزء‌ معروف ترین آثار باستانی کیش به شمار می روند‌. ارزش فرهنگی و باستانی این دو مکان فوق العاده بالا است‌. همچنین، پارک های کیش،‌ سواحل این جزیره، سواحل مرجانی و… نیز طرفداران بسیار زیادی دارند‌. به طوری که هر کسی را از سراسر جهان برای سفر به آن وسوسه می کند! از دیگر ویژگی های فوق العاده ی این جزیره می توان به تمیز و شفاف بودن آب های آن اشاره کرد. تمیزی و رنگ آبی قشنگ دریای جزیره ی کیش جز‌ء‌ بهترین و منحصر به فرد ترین ویژگی های این جزیره ی استثنایی است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *