مقالات

تور قسطی کیش، تهیه کنیم یا تهیه نکنیم!

تور قسطی کیش

این روزها هر کس را که می بینید چمدانش را جمع کرده است و قصد رفتن به کیش را دارد. سفر به کیش یک گزینه عالی برای جایگزین کردن به سفرهای خارجی می‌ باشد و هر آژانس هواپیمایی و تور گردی ها را که می بینید تور کیش را دارند، به طوری که دیگر پیامک هایی که از طریق آژانس هواپیمایی به گوشی هایمان می آید کلافه مان کرده است.اگر بخواهید با تور به کیش سفر کنید دارای مزیت های بسیار زیاد می باشد، اما اگر نخواهید با تور بروید تنها کافی است بلیط را بخرید و هتل را رزرو کنید و چمدانت را ببندید و سفر به سلامت. حالا در این پست ما قصد داریم درباره تور قسطی کیش تهیه کنیم یا تهیه نکنیم مواردی را به شما عزیزان عرض کنیم.همان طور که می دانید تور کیش یکی از گران ترین تور های موجود در بازار می باشد بسیاری از آژانس هواپیمایی ها و تورهای گردشگری وجود دارند که این تورها را به صورت قسطی به فروش می رسانند، اگر شما می‌ خواهید تور کیش قسطی تهیه کنید تا انتهای مطالب همراهی کنید.

نکات مهم درباره تور کیش

مانند هر سفر دیگری شما باید قبل از رفتن به کیش به نکته های توجه کنید اگر قرار است شما با تور به این سفر بروید باید به مواردی که در قرارداد تا نوشته شده است توجه کنید و صحبت های شفاهی هیچ ارزشی ندارند. سعی کنید قبل از اینکه با تور تان قرارداد را ببندید در مورد هتلی که قرار است در آنجا استراحت کنید تحقیقاتی انجام بدهید برای مثال کجا هست؟ غذایش چطور است؟ هزینه اش را بدانید.

هزینه تور کیش به شدت در حال تغییر است مثلاً در ایام عید گران می شود اما در اواخر تابستان ارزان تر از نسبت به تمام فصل ها هست. تورهای مسافرت دارای خدماتی می ‌باشند مانند استقبال فرودگاهی، بلیط رفت و برگشت، استراحت کردن در هتل به همراه صبحانه، گشت جزیره، رستوران ها، پارک دلفین ها که هر کدام از آن ها را شما بخواهید استفاده کنید باید هزینه جداگانه ای باید بپردازید. سعی کنید برای آن برنامه ریزی کنید و تمام مدارکتان دست خودتان باشد نه شخصی که مسئولیت تور را به عهده دارد.

در فرودگاه منتظر نماینده تور باشید تا شما را به هتل برساند نماینده نور به شما راهنمای بسیار زیادی می تواند بکند. بهترین زمان برای سفر به کیش اواخر دی ماه تا اواخر اردیبهشت می باشد زیرا در این فصل هوا بسیار دوست داشتنی می باشد ولی از اواخر خرداد تا مهرماه بسیار هوا گرم است. از مکان های گردشگری که در کیش وجود دارد می توانیم به ساحل مرجان اشاره کنیم که از بسیار زیبا طراحی شده است و طلوع آفتاب، غروب آفتاب را اگر کیش رفتید حتما در کنار این ساحل بگذرانید.

شرایط تور قسطی کیش

همان طور که می دانید هزینه تور کیش بسیار گران است اما چون استقبال کننده بسیاری این سفر دارد خدمات گردشگری این سفر شرایطی برای مسافران گذاشته است که می توانند هزینه هایشان را به طور قسطی پرداخت کنند. شرایط اقساط این سفر دارای مزایا و معایبی می باشد.

همان ‌طوری که کارشناسان نظرهای مختلفی دارند که ما در این قسمت به شما بیان خواهیم کرد، تمام کسانی که تور را می فروشند زمانی که شما به قصد داشته باشید تور اقساطی کیش را تهیه کنید برای جبران هزینه ‌های نگرفته شده از شما قیمت تور را افزایش می دهند! در این روش در واقع سر شما کلاه می رود و اصلا به سود شما نمی باشد.

شما در تهیه خرید تور های قسطی ۹ درصد کارمزد اضافه می دهید همچنین اگر شما توجه داشته باشید با تورهای گردشگری به سفرهای زیارتی مانند: قم، مشهد و کربلا بروید کارمزد کمتر از شما می گیرند. با توجه به شرایط زمانی که شما تور رزرو می کنید یک ضمانت نامه معتبر از آن ها بگیرید و در آن ضمانت نامه تمامی موارد را قید کنید تا به مشکلی برنخورید.

قیمت تور ها بنا به شرایطی متفاوت هستند که شامل: پرواز های داخلی و خارجی، انتخاب هتل های ۳ ستاره، ۴ ستاره و ۵ ستاره و زمان سفر قیمت ‌گذاری می ‌شوند. تور تهران کیش با قیمت باور نکردنی به همین علت قیمت گذاری شده است پس قرار نیست در این مسافرت به شما بد بگذرد و یا شما را به جاهای بد ببرند در این شرایط یک تور بسیار لاکچری اما با محدودیت مالی انگیزه ای را برای مسافران ایجاد می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *