مقالات

تور تهران – کیش با قیمتی باورنکردنی

تور تهران - کیش

در این پست قصد داریم درباره تور تهران – کیش با قیمت باورنکردنی مطالب بسیار مفید در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم اگر شما علاقمند سفر باشید این مطلب برای شما بسیار مفید می باشد. شمایی که اهل سفر هستید حتما تاکنون اصطلاح‌های مانند تور مسافرتی بسته سفر لیدر آژانس مسافرتی تورهای لحظه آخر شنیده‌اید این نوع اصطلاحات انواع مختلفی دارند و تعریف خاص خودشان را دارند سفر شما در قالب تور شامل اقامت حمل و نقل تغذیه گشت و گذر می باشد تمامی نکات سفر توسط شخص گردشگر ر برنامه ریزی می شود در هنگام سفر اجرا می شود.

تور چیست؟

کلمه تور در کشورهای انگلیسی معنی مختلفی دارد تور به همان خدمات گردشگری یا همان آژانس هواپیمایی می گویند؛ که در متنوع ترین پکیج ها طراحی شده اند تور هاا شامل: تور طبیعت گردی، تورهای نمایشگاهی، تور لحظه آخری، تور زیارتی، تور یک روزه، تور ارزان توره تهران کیش با قیمتی باور نکردنی شامل می شود‌.

تور تهران- کیش با قیمتی باورنکردنی آیا واقعی است؟

بله چرا باید دروغ باشد گاهی اوقات به تور شما یک تور ارزان قیمت گیر می آید اما ارزان بودن آن دلیل بر این نیست که آن تور بی کیفیت است و یا شما را به جاهای بد قرار است ببرد، قیمت تور ها بنا به شرایطی متفاوت هستند که شامل: پرواز های داخلی و خارجی، انتخاب هتل های ۳ ستاره، ۴ ستاره و ۵ ستاره و زمان سفر قیمت ‌گذاری می ‌شوند. تور تهران کیش با قیمت باور نکردنی به همین علت قیمت گذاری شده است پس قرار نیست در این مسافرت به شما بد بگذرد و یا شما را به جاهای بد ببرند در این شرایط یک تور بسیار لاکچری اما با محدودیت مالی انگیزه ای را برای مسافران ایجاد می کند.

آیا تور لحظه آخری است؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا باید قیمت بلیط سفر تهران به کیش انقدر ارزان باشد؟! شاید این تورهای لحظه آخری است اما باید به شما بگوییم که خیلی تور لحظه آخر نیست؛ بلکه با توجه به اقتصاد کشور  طراحی شده است بسیار لاکچری می باشد. تور های لحظه آخری به تورهای گفته می‌ شوند که بین یک تا دو روز مانده به اتمام تاریخ ثبت ‌نام می کنند که قیمت ‌ها را ۱۰ تا ۵۰ درصد پایین تر از قیمت واقعی به مسافران ارائه می ‌دهند. شما برای این تورها باید همیشه آماده سفر باشید و چمدان هایتان را جمع کنید زیرا به زودی ظرفیت آن ها تکمیل می‌ شود و تنها تفاوت آن ها با تورهای معمولی این است که شما لحظه آخر می توانید بلیط های تان را با قیمتی ارزان خریداری کنید.

نکته هایی برای قبل از رفتن به سفر کیش

مانند هر سفر دیگری شما باید قبل از رفتن به کیش به نکته های توجه کنید اگر قرار است شما با تور به این سفر بروید باید به مواردی که در قرارداد تا نوشته شده است توجه کنید و صحبت های شفاهی هیچ ارزشی ندارند. سعی کنید قبل از اینکه با تور تان قرارداد را ببندید در مورد هتلی که قرار است در آنجا استراحت کنید تحقیقاتی انجام بدهید برای مثال کجا هست؟ غذایش چطور است؟ هزینه اش را بدانید.

هزینه تور کیش به شدت در حال تغییر است مثلاً در ایام عید گران می شود اما در اواخر تابستان ارزان تر از نسبت به تمام فصل ها هست. تورهای مسافرت دارای خدماتی می ‌باشند مانند استقبال فرودگاهی، بلیط رفت و برگشت، استراحت کردن در هتل به همراه صبحانه، گشت جزیره، رستوران ها، پارک دلفین ها که هر کدام از آن ها را شما بخواهید استفاده کنید باید هزینه جداگانه ای باید بپردازید. سعی کنید برای آن برنامه ریزی کنید و تمام مدارکتان دست خودتان باشد نه شخصی که مسئولیت تور را به عهده دارد.

در فرودگاه منتظر نماینده تور باشید تا شما را به هتل برساند نماینده نور به شما راهنمای بسیار زیادی می تواند بکند. بهترین زمان برای سفر به کیش اواخر دی ماه تا اواخر اردیبهشت می باشد زیرا در این فصل هوا بسیار دوست داشتنی می باشد ولی از اواخر خرداد تا مهرماه بسیار هوا گرم است. از مکان های گردشگری که در کیش وجود دارد می توانیم به ساحل مرجان اشاره کنیم که از بسیار زیبا طراحی شده است و طلوع آفتاب، غروب آفتاب را اگر کیش رفتید حتما در کنار این ساحل بگذرانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *