مقالات

برگزاری تولدها در کشتی های تفریحی کیش

تولد در کشتی های تفریحی کیش

روز تولد برای تمامی افراد بسیار اهمیت دارد و خاص است، مخصوصا اگر با سوپرایزی عالی همراه باشد. از طرفی احساس اینکه یک سال بزرگ تر شده ایم و توانسته ایم در طی این سال ها قلب های بسیاری را به دست آوریم  که سعی می کنند روز تولد زیبایی برای ما رغم بزنند بسیار ارزشمند است. یکی از بهترین مکان ها برای برگزاری تولد کشتی های تفریحی کیش هستند. اگر می خواهید با شرایط برگزاری تولدها در کشتی های تفریحی کیش بیشتر آشنا شوید تا پایان با آفر کیش همراه باشید.

سوپرایز تولد در کیش

کیش یکی از جزیره های زیبا و تفریحی ایران است که از مهم ترین ترین قطب های گردشگری محسوب می شود. به طوری که سالانه مسافران بسیاری از سراسر ایران و جهان به مناسبت های مختلف به کیش سفر می کنند. با یک برنامه ریزی هیجان انگیز می توانید جشن تولیدی رویایی در کشتی های تفریحی کیش برای فرزندان و همسر خود، دوستانتان و …رقم بزنید.

البته روش های مختلف دیگری برای برگزاری تولد در کیش وجود دارد که از جمله آن ها می توان به سوپرایز در فرودگاه کیش با لیموزین، سوپرایز با لامبورگینی، سوپرایز در هتل های کیش، سوپرایز در اتاق های هتل، سوپرایز تولد در اسکله تفریحی کیش و … اشاره نمود.

بهترین کشتی های تفریحی برای سوپرایز تولد

سفر و گشت و گذار روی آب می تواند بسیار لذت بخش و هیجان انگیز باشد. از این رو کشتی های دریایی کیش گزینه مناسبی برای برگزاری جشن های تولد خواهند بود. از جمله این کشتی ها می توان به کشتی تفریحی نوید، کشتی تفریحی آرتمیس، کشتی تفریحی اوستا و … اشاره نمود.

هر یک از این کشتی ها دارای برنامه های بسیار جذاب و مهیجی هستند و از بخش های مختلفی تشکیل شده اند که فضایی زیبا و دلنشین دارند. می توانید با رزرو قسمتی از کشتی و تزئین و گل آرایی آن فضایی رویایی برای جشن تولد عزیزانتان به وجود آورید و خاطره ای به یاد ماندنی برای آن ها رقم بزنید.

علاوه بر کشتی های تفریحی کیش می توان از کشتی های تفریحی خصوصی نیز به منظور برگزاری جشن های تولد استفاده نمود. این کشتی ها را می توان به صورت ساعتی، روزانه و ماهانه رزرو نمود و به گشت و گذار در دریا پرداخت. حتی می توانید هنگام رزرو کشتی سفارش دهید که فضای آن را با شمع و گل تزئین کنند تا حسابی مخاطب خود را تحت تاثیر قرار دهید و خوشحال کنید.

تولد در کشتی های تفریحی کیش

هزینه اجاره کشتی تفریحی در کیش

یکی از سوالات افرادی که کشتی های تفریحی جزیره کیش را می خواهند برای برگزاری مراسمات و تولدها رزرو کنند میزان هزینه اجاره این کشتی ها است. هر یک از این کشتی ها با توجه به امکانات متنوع، رستوران ها، جنگ های شبانه، کافی شاپ و … که دارند و همچنین تعداد مهمانان شما و خدماتی که در جشن تولد می خواهید ارائه شود دارای هزینه های متفاوتی هستند.

البته مدت زمان رزرو کشتی و همچنین فصل نیز خیلی بر روی هزینه اجاره کشتی می تواند تاثیر گذار باشد. معمولا در ایامی که میزان مسافرت ها به کیش به اوج خود می رسد هزینه رزرو این کشتی های تفریحی نیز به دلیل تقاضای بالا افزایش می یابد.

کشتی های تفریحی کیش معمولا دارای پک های مختلفی جهت برگزاری مراسمات هستند که هر یک از این پک ها شامل خدمات متنوعی می باشند. از جمله امکانات موجود در این پک ها می توان به دیزاین بادکنک، گل آرایی و شمع آرایی روی عرشه، بستن طاق با پرده های حریر زیبا، ماکت های خاص و جذاب، آتش بازی و نور افشانی، فینگرفودهای خوشمزه و شیک، سفارش کیک های خامه ای خاص و … اشاره نمود. هر چقدر که پک انتخابی دارای امکانات بیشتری باشد قطعا هزینه برگزاری مراسم تولد در کشتی های تفریحی نیز بیشتر خواهد شد.

سخن پایانی

ایستادن بر روی عرشه و تماشای آب های نیلگون خلیج فارس مخصوصا اگر در شب تولد و در کنار دوستان و عزیزان با دیزاینی جذاب باشد می تواند فوق العاده هیجان انگیز و رویایی باشد. از این رو تولد در کشتی های تفریحی کیش برای افرادی که می خواهند مهم ترین اشخاص زندگی خود را به مناسبت تولدشان سوپرایز نمایند می تواند ایده بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد.

تمامی اطلاعات سفر را میتوانید از ما بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *