مقالات

بازار های کیش

بازار کیش

بازار های جزیره کیش بسیار متنوع هستند. توضیحات مختصر در مورد بازار های کیش برای شما در این مقاله آوره شده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.

مرکز تجاری

بازار مرکز تجاری کیش

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید جزیره است که در سال 1379 احداث شد و با 479 واحد تجاری در وسعت ۱۶٬۶۸۳ مترمربع در زمینی به مساحت 11000 مترمربع در 4 طبقه در نوار سیاحتی جزیره کیش جایی که بسیاری از بازارهای کیش آنجا واقع‌شده‌اند قرار دارد. در مرکز تجاری کیش اکثر شب‌ها ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌کشی با برنامه‌های شاد و اهداء جوایز نفیس به برندگان اجرا می‌گردد، و با جوایز نفیس از مسافران عزیز به‌نوعی تقدیر و تشکر صورت می‌پذیرد. مسافرین جزیره کیش نمی‌توانند بی تفاوت از کنار این مجتمع تجاری عبور کنند، وسعت، گیرایی، طراحی و نورپردازی داخلی زیبای آن نظر گردشگران جزیره را به خود جلب می‌کند. مرکز تجاری کیش دارای متنوع‌ترین فروشگاه‌ها است و می‌توانید هرچه می‌خواهید در این بازار پیدا کنید. فروشگاه بسیاری از نمایندگی‌های معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد.

آدرس:  خیابان فردوسی

شماره تلفن:  07644422332

پردیس یک

بازار های کیش - بازار پردیس یک

در سال ۱۳۷۱ در زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ مترمربع در ۲ طبقه با بیش از ۲۰۰ واحد در شرق جزیره کیش بین خیابان فردوسی و بلوار رازی به سبک اروپایی و با مشاوره مشهورترین معماران فرانسوی ساخته‌شده است. اکثر توریست‌هایی که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه می‌کنند چون بازار پردیس یک اجناسی با قیمت‌های متوسط و اغلب با کیفیت بالا به مشتریان ارایه می‌دهد.

آدرس: مرواريد خلیج‌فارس، بين خيابان فردوسي و بلوار رازي

شماره تماس: 07644456068

پردیس دو

بازار های کیش- بازار پردیس دو

این مرکز خرید بین‌المللی در نوار ساحلی جزیره زیبای کیش در سال ۱۳۷۸ در مساحت ۲۲ هزار مترمربع افتتاح شد. این بازار در سه‌طبقه و با ۲۰۰ واحد تجاری فعالیت می‌کند. از دیگر واحدهای تجاری بانک و مؤسسات مالی،رستوران و کافی‌شاپ است. یکی از ویژگی های جالت توجه بازار پردیس دو کیش، معماری مدرن، جالب و زیبای آن است. از جمله اقلام و محصولات این بازار بزرگ می توان به انواع مختلف پوشاک، وسايل صوتی وتصويری، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن های همراه، كيف و كفش و … اشاره کرد.

آدرس: میدان پردیس جزیره کیش، بازار پردیس 2 کیش

شماره تماس: 07644420220

 

مروارید

بازار های کیش- بازار مروارید

پاساژ مروارید کیش یکی از بازار های شیک جزیره کیش می باشد که در نزدیکی شهرک صدف قرار دارد.  بازار مروارید کیش با الهام از معماری دوره‌های هخامنشی ساخته شده است و در زمینی به مساحت ۲۸۸۸۰ مترمربع، دارای ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه در یک طبقه، در شهرک صدف ساخته‌شده که در سال ۱۳۷۳ به بهره‌برداری رسیده است. شما در این بازار علاوه بر لذت خرید محصولات با کیفیت از کیفیت معماری و هنر گچبری اصیل ایرانی لذت خواهید برد.

آدرس: میدان امیرکبیر ، بلوار مروارید.

شماره تماس:

07644442094

 

کوروش

کوروش برند سنتر کیش یکی از بازارهای تازه تأسیس در جزیره کیش می‌باشد که در نزدیکی نوار ساحلی مرجان در کنار برج‌های طلایی کیش در میدان پارس احداث و در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردید  این بازار اجناسی همچون باقی بازار ها از پوشاک مردانه و زنانه ، بچگانه ، لباس های ورزشی ، زیورآلات ، ساعت ، عینک و … را دارد با این تفاوت که تمامی غرفه هایش به برند های معروف دنیا همچون : Li-Ning، Zilan Mega زیلان ،Puma پوما ، Nikeنایک ، D’S ، Zara زارا ، Bershka ،Cash ، اسپریت ، اسکیچرز ، کوتون ، ریبوک ، بورژوآ ، سان گلدن ، ماسیمودوتی و … اختصاص دارد. . نزدیک‌ترین بازار به این برند سنتر فقط بازار مرجان است . در این بازار رستوران‌ها و کافه‌های زیبایی وجود دارند.

آدرس: میدان پارس

شماره تماس: 07644420201

 

رویامال

مرکز خرید رویامال کیش ، در زمینی به مساحت ۶,۴۹۵ مترمربع و زیربنای کل ۲۴,۲۰۰ مترمربع ساخته شده است. تعداد طبقات این بازار ۵ طبقه می‌باشد، که دوطبقه تجاری با ۷۶ واحد به زیربنای مفید ۸,۴۲۰ و دوطبقه اداری با ۵۴ واحد به زیربنای مفید ۶,۲۸۰ و یک رستوران در پشت‌بام قرار دارد.. در این مرکز تجاری و گردشگری می توانید برند های بنتون (Benetton)، اپل (Apple)، ماوی دلونگی (Delonghi)  ، سامسونگ (Samsung)، ال جی (LG)، گریماس (Grimas) ، تامی هایلفیگر (Tommy Hilfiger) ، کنوود (Ken wood)، پاندا (panda)، مادر کر (mother care) ، کت (CAT)، اسپریت (Esprit) و.. را پیدا کنید.

آدرس: خیابان رودکی، نبش هتل پانیذ

شماره تماس: 07644467330

 

پانیذ

بازار بین‌المللی پانیذ با نمای شیشه‌ای و فضا سازی بسیار مناسب و بسیار با طراوت می باشد .بازار پانیذ یکی از مراکز تجاری جزیره کیش است که مابین بازارهای پردیس یک، پردیس دو و هایپرمارکت کیش قرار دارد. در سال ۱۳۷۷ در زمينی به مساحت تقريبي ۱۰۰۰۰ مترمربع، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری در خيابان فردوسي جزیره کیش، احداث شد.

از مراکز خرید اطراف بازار پانیذ می توان به مرکز تجاری، پردیس ۱ و ۲ و هایپر مارکت اشاره کرد. هتل آرامیس ، هتل پانیذ و هتل شایگان نیز از هتل های نزدیک این مجتمع تجاری هستند.

آدرس: خیابان فردوسی، جنب هایپر مارکت

شماره تماس: 07644420025

 

زیتون

جزیره زیبای کیش دارای مراکز خرید بسیار زیادی می باشد. بعضی از این مراکز خرید نسبت به دیگر مراکز خرید اجناس خود را ارزان تر می فروشند. بعد از مراکز خریدی چون پردیس و مروارید، بازار زیتون کیش یکی از بازارهایی است که اجناس های خود مثل لباس، کفش، کیف و… را با قیمت مناسب به فروش می رسانند. بازار زیتون کیش از چندین نیم‌طبقه تشکیل شده است که در مجاورت هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش، بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است.

این بازار در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ مترمربع در دوطبقه احداث و به بهره‌برداری رسید و ۵٬۲۰۰ مترمربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است.

آدرس: تقاطع خیابان ساحل و فردوسی

شماره تماس: 07644424160

 

ونوس

بازار بین‌المللی ونوس کیش یکی از مراکز خرید قدیمی کیش است، در سال 1375 و در زمینی به مساحت 26500 و در دوطبقه و 310 مغازه احداث و به بهره‌برداری رسید. این بازار  بیشتر بازاری است برای عرضه پوشاک زنانه و لباسهای مجلسی مردانه و زنانه و همچنین چندین فروشگاه لباس کودک در این بازار مشاهده میشود. بازار ونوس تقریبا در نزدیکی بازار مریم در خیابان سنایی قرار دارد و اکثر مسافران که قصد خرید از کیش را دارند حتما از این بازار بازدید مینمایند .

آدرس: خیابان سنایی، بازار بین‌المللی ونوس (نزدیک به هتل ونوس)

شماره تماس:  0744421521

 

مرجان

بازار مرجان پشت سواحل مرجان با وسعت بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع دریکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده است. مجتمع مرجان کیش در زمینی به مساحت ۲۲٬۷۸۲ مترمربع، در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره‌برداری رسید.این مجتمع دارای یک بازار، یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی است. همچنین دارای دو رستوران و دو کافه می‌باشد.

ساحل زیبای مرجان کیش در پشت بازار مرجان قرار دارد. علاقه‌مندان می‌توانند از فضای سبز زیبای آن نیز دیدن فرمایند.

آدرس: شرق جزیره روبروی پارک مرجان

شماره تماس: 07644466160

 

عرب‌ها

این بازار در زمینی به مساحت 2300 مترمربع، در یك طبقه، در شمال غربی جزیره و در منطقه بومی‌نشین صفین احداث و در سال 1350 به بهره‌برداری رسید. از قدیمی ترین بازار های جزیره کیش می توان به بازار عربها یا بازار صفین اشاره نمود که همانطور که از نامش پیداست، این بازار توسط مردم بومی و عربها اداره می گردد. بازار عربها دارای تقریبا 50 غرفه مختلف از پوشاک، لوازم خانگی و آشپزخانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، عطر و ادکلن و … را با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می دارد.

آدرس: محله عرب‌ها ، ميدان سعدي، خيابان لارك، خيابان هامور، روبروي ايستگاه پاياني ميني‌بوس‌ها

شماره تماس: 07644432120

 

پدیده

بازار پدیده کیش

مرکز خرید پدیده کیش در زمینی به مساحت حدوداً 10000 مترمربع، در ابتدای جاده جهان احداث گردیده است. مرکز خرید پدیده کیش در مجاورت رستوران پدیده شاندیز کیش واقع گردیده است. این مرکز خرید در مدت ۱۱۰ روز در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ مترمربع احداث گردید . زیربنای این مرکز ۲۸۰ هزار مترمربع بوده و دارای ۴۶۰ واحد تجاری از ۴۰ مترمربع الی ۴۰۰مترمربع می‌باشد. این مرکز با دارا بودن هایپرمارکت 13000مترمربعی و دپارتمان استــور 11200 متــری است.

آدرس: ضلع جنوب غربی جزیره ، خیابان جهان مقابل رستوران کیش

شماره تماس: 076444711096

 

دامون

بازار دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش در زمینی به مساحت 4300 مترمربع  با زیربنای 13300 مترمربع در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر ساخته شد و در دوطبقه تجاری با 100 غرفه و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران با چشم‌اندازی زیبا، غذاهای ایرانی، فست فود در دهه فجر سال 1391 افتتاح شده است.

آدرس: خیابان وصال

شماره تماس: 07644420358

 

دیپلمات

بازار دیپلمات

مجتمع تجاری دیپلمات کیش در زمینی به مساحت 12000 مترمربع و زیربنای اداری 11400 مترمربع و بنای مفید 77000 مترمربع در 5 طبقه با واحدهای اداری و تجاری و خدماتی شروع به فعالیت کرده، واحدهای تجاری آن 119 غرفه است، این واحدها در طبقات همکف و اول تجاری، در طبقات دوم و سوم اداری و در طبقه‌ی انتهایی آن دو رستوران 600 متری و کافی‌شاپ، مشغول به کار هستند. از محاسن مهم این بازار نزدیک بودن به هتل ها و مراکز تجاری جزیره، چشم انداز رو به دریا و همچنین فضای سبز و دل انگیز بیرونی آنرا را میتوان برشمرد.

آدرس: اراضی شرقی نوار ساحلی  جزیره، خیابان رودکی، بازار دیپلمات

شماره تماس: 07644426010

 

 

سارینا 1

بازار سارینا

شرکت انبوه‌سازان سارینا از سال 1386 شروع به فعالیت کرده و اولین تجربه ساخت این شرکت، پروژه بازار سارینا یک کیش می‌باشد، این بازار در زمینی حدود 5,292 مترمربع و با زیربنای 32,500 مترمربع در 10 طبقه ساخته‌شده است. این بازار دارای 218 واحد اداری نیز می‌باشد. در بازار سارینا 1 کیش شما می‌توانید از معتبرترین برندهای پوشاک و البسه، کامپیوتر، لوازم ورزشی و لوازم تزیینی گرفته تا صنایع دستی، عطر و ادکلن و شال وروسری دیدن کنید و متناسب با سلیقه خود هر آنچه را که نیاز دارید خرید کنید. در این بازار علاوه بر مراکز تجاری و اداری فضاهای دیگری همچون لابی، پارکینگ، تاسیسات، آسانسورها، سیستم ارتینگ، شبکه اینترنت پرسرعت و غیره را می‌بینید که جهت رفاه حال گردشگران و بازدیدکنندگان ایجاد شده تا به راحتی در این بازار به گشت‌وگذار بپردازند.

آدرس: بلوار خیام، روبه روی هتل ارم

شماره تماس: 07644468151

 

بهکیش

بازار بهکیش

بازار بهکیش جزیره کیش یکی از مراکز تجاری خدماتی کیش می‌باشد که در زمینی به وسعت چهار هزار پانصد مترمربع و زیربنایی به مساحت هزار و چهارصد مترمربع احداث شده است. بازار بهکیش جزء مراکز خرید ارزان کیش می‌باشد. از مراکز تجاری خدماتی کیش بازار بهکیش جزیره کیش است که با چند شرکت کامپیوتری و خدماتی انواع خدمات و کالا را ارایه می کنند .تقریبا چهل غرفه فعال در این بازار وجود دارد که اکثرا برای مسافرین خدمات ارائه می کنند . در این بازار انواع مختلف کالاها و مایحتاج مانند لوازم خانگی و مواد مصرفی وجود دارد که می توانید از این بازار تهیه کنید و چندی از تولید کنندگان خارجی و شرکت ها در بازار نمایندگی فروش معتبر را دارند.

آدرس: خیابان سنایی روبروی بانک ملت مرکزی کیش

شماره تماس: 07644426049

 

پارس خلیج

بازار پارس خلیج

این بازار دریکی از قسمت‌های شمال غربی جزیره و در شهرک صفین، میدان سعدی، بلوار میر مهنا جای گرفته و از قسمت مرکزی و توریستی جزیره به دورافتاده است.بافت این قسمت از جزیره با بافت قسمت توریستی متفاوت است و نزدیکترین قسمتهای دیدنی به این بازار سواحل پارک و اسکله میرمهنا و یازار عربهای جزیره کیش می باشد.

آدرس: خیابان میر مهنا بین بلوار نیایش و میدان سعدی

شماره تماس: 07644430223

 

مریم

بازار مریم کیش درواقع تنها بازار سرباز بعد از انقلاب در جزیره کیش می‌باشد که در سال 1369 در زمینی به مساحت ۵٬۷۰۰ مترمربع در 1 طبقه در خیابان سنایی احداث شده است. فضای دلنشین بازار،معماری متفاوت،نورپردازیها،گل کاریها و قیمت نسبتاً ارزان کالاها، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تبدیل کرده است.

آدرس: میدان سنایی

شماره تماس: 07644442094

 

بیست

بازار بیست

عمليات اجرايي پروژه‌ی بيست در اواسط سال 91 آغاز شد و در بهمن 94 به بهره‌برداری رسيد. اين مجتمع در زميني به مساحت بيش از 3700 مترمربع و با زيربناي بيش از 13000 مترمربع احداث گردیده است.  اين پروژه در 6 طبقه مجموعاً داراي 19 واحد باقابلیت بهره‌برداری تجاری، نمایشگاهی و خدماتی و 73 واحد اداري می‌باشد.

آدرس: میدان سنایی

شماره تماس: 07644455595

 

هایپر مارکت پاندا

هایپر مارکت

هایپر مارکت پاندا کیش یکی از بازارها و مراکز خرید کیش است که در زمینی به مساحت حدودا 8000 مترمربع، در خیابان فردوسی جزیره کیش احداث گردیده است.  این مرکز خرید دارای اجناس مختلفی از قبیل انواع لباس و پوشاک، موتد غذایی، وسایل و تجهیزات خانگی و … می باشد و می تواند بطور کامل پاسخگوی نیازهای خریداران باشد.

آدرس: میدان هرمز

شمار تماس: 07644420486

تمامی اطلاعات سفر را می توانید از ما بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *