مقالات

اسکله تفریحی در کیش

اسکله تفریحی کیش در انتهای بلوار دریا می باشد و افتتاح آن در سال 1385 بوده است. اسکله تفریحی کیش درست پشت بازار ونوس قرار گرفته است و نزدیک به بولینگ مریم می باشد. اسکله تفریحی کیش با عرض ۱۸متر  و طول ۴۳۷ متر حدود ۱۰ هزار مترمربع مساحت دارد. محیط‌های اقماری اسکله ، انواع امکانات را دارد و شما هر چیزی که انتظار دارید را فراهم کرده است. مواردی که محبوبیت اسکله تفریحی کیش را زیاد کرده است بسیار است از جمله :

  1. مرغ های دریایی
  2. ماهی های رنگارنگ
  3. شناور های آکواریوم

این شناور ها یک ساعته می باشند و موزیکال هستند . بر خی از این شناور ها کفشان شیشه است و برخی ها دورشان که به وسیله شیشه های موجو.د شما می توانید ماهی ها و موجودات دریایی را ببینید و لذت ببرید.

  1. دسترسی آسان و در مرکز شهر بودن
  2. نزدیک بودن به کلوپ های تفریحات دریایی

برای انجام تفریحات هیجان انگیز و لذت بخش دریایی می توانید از کلوپ هایی که نزدیک اسکله تفریحی وجود دارند استفاده کنید. مثل: پاراسل، شاتل، غواصی، فلای برد، قایق سواری، اسکوتر زیر دریایی، بنانا و …

برای تهیه بلیت تفریحات دریایی می توانید به آژانس ” ایرانیان آتا” واقع در بلوار اندیشه، ساختمان اندیشه، ساختمان شماره 10 مراجعه کنید که نزدیک به اسکله تفریحی می باشد و حدودا 3 الی 4 دقیقه با اسکله پیاده روی دارد. و حتی برای راحتی خودتان می توانید تفریحات را به صورت آنلاین از سایت آفرکیش خرید نمایید . پرسنل آفرکیش در کوتاه ترین زمان ممکن عکس بلیت را برای شما در واتس اپ، تلگرام، ایمیل و …. ارسال می کند و شما نیازی به پرینت بلیت ندارید و با عکس بلیت می توانید از تفریحات مورد نظر خود استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید.

  1. اسکله تفریحی مکانی مناسب برای ماهی گیری است. و خیلی از افراد برای ماهی گیری ، اسکله تفریحی کیش را انتخاب می کنند.

دلیل دیگر محبوبیت اسکله تفریحی به این دلیل است که پیست دوچرخه‌سواری  و اسکوتر برقی های جزیره کیش از کنار این اسکله می‌گذرد و می‌شود دوچرخه را پارک کرد و قدمی هم روی اسکله زد. حتی ایستگاه های دوچرخه بسیاری در اسکله تفریحی وجود دارد که شما از هرکدام بخواهید می توانید دوچه و اسکوتر برقی را کرایه و استفاده کنید. بعد از دیدن و پیاده‌روی در اینجا هم رفتن به مرکز خرید ونوس یا مرکز خرید مریم یا خوردن غذا، فکری بی نظیر می‌تواند باشد .

در کنار اسکله تفریحی، رستوران و کافه وجود دارد که در هنگام گرسنگی می توانید از رستوران موجود در اسکله تفریحی استفاده کنید .

شب‌ها، اسکله تفریحی کیش بسیار آرام و دنج می باشد. هوا که تاریک بشود، صدای موج‌ها و مرغ‌های دریایی بیشتر به گوش می‌رسد، همین هم باعث می‌شود که دلمان بخواهد بیشتر در این اسکله تفریحی بمانیم. و لذت ببریم.

ما در کیش هستیم و بهترین راهنمای شما.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *