مقالات

وسایل ضروری سفر به کیش

هر مسافری دغدغه این را دارد که برای سفر چه وسایلی مورد نیاز است و چه وسایلضروری  را برای برای سفر به کیش با خود به همراه داشته باشد. بستن چمدان و وسایلی مورد نیاز سفر بستگی به این دارد که مقصد شما برای سفر کجاست و.هر شخصی قبل از سفر باید چک لیستی از وسایل مورد نیاز سفر خود را آماده کند تا بر اساس آن تمامی وسایل را در چمدان بگذارد . مزیت آماده کردن چک لیست این است که اولا ذهن شما منظم تر شود و اینکه چیزی از وسایل از قلم نیافتد. پس چند روز قبل از سفر دست به کار شوید و چک لیست خود را آماده کنید. آفرکیش لیست لوازم و وسایل ضروری سفر به کیش را در این مقاله برای شما آورده است.

بهتر است سبک سفر کنید و فقط آنچه را که لارم و ضروری می دانید همراه خود داشته باشید.

لوازمی که در سفرتان لازم می شود:

وسایل ضروری سفر به کیش شامل: لباس خنک و سبک، عینک آفتابی، حوله، شانه، مسواک و خمیر دندان، صابون، لوازم آرایشی و بهداشتی، داروها، شارژر گوشی موبایل و پاوربانک، جوراب، کفش راحتی و صندل، کیسه‌های نایلونیTکلاه، سشوار و … .

توجه به اینکه ممکن است مایعات در چمدان نشت کند را فراموش نکنید. برای این منظور می توانید این موارد را درون یک کیف کوچکتر و کیف را داخل کیسه ی نایلونی قرار دهید تا خطر نشت را به حداقل برسانید.

در سفر هوایی توجه داشته باشید که داروها، لوازم آرایشی بهداشتی ضروری و یا مدارک و وسایل ارزشمند خود را درون ساک دستی‌تان حمل کنید. وسایل ارزشمند خود را در کیف دستی حمل کنید تا گم یا دزدیده نشود.

لوازمی که در تفریحات ساحلی لازم می شود:

کیف یا کوله ای جادار، اولین چیزی که برای رفتن به ساحل لازم دارید یک کیف مناسب و مقاوم است که تمام وسایلی که می خواهید به ساحل ببرید را درون آن جای دهید. البته بهتر است کیفتان چند جای مجزا داشته باشد تا دمپایی شنی و حوله خیس را درون آن جای دهید.

وسایل درون کیف ساحلی شامل: حوله نازک سفری

کلاه آفتابی

ضد آفتاب

صندل یا دمپایی

لباس شن

عینک شنا و عینک آفتابی

کرم ضد گزش

لباس ساحلی.

سایر مواردی که در ساحل ممکن است مورد نیازتان باشد؛ چتر کوچک ساحلی، بادگیر، حشره کش، لوازم بازی در سواحل و نوشیدنی مثل آب آشامیدنی و یا آب میوه همراه خود داشته باشید.

توجه داشته باشید که لوازم دیجیتالی خود را یا به ساحل نبرید و یا اینکه از فروشگاه قاب ضد آب برای این لوازمتان تهیه کنید.. چرا که کمترین مقدار آب یا شنی که وارد دستگاه شود آن را خراب می کند.

لازم به ذکر است که بهتر است کپی از مدارک شناسایی را به همراه خود بسپارید و یا اینکه اسکن کردن مدارک شناسایی را در اکانت ایمیل شخصی تان ذخیره کنید تا سفری امن داشته باشید.

نحوه چیدمان چمدان سفر

دقت کنید لباس های تا شده فضای زیادی اشغال می کند و بهتر است لباس ها لوله شوند.

ابتدا کفش هایتان را درون چمدان قرار دهید سپس لباس ها را روی کفش ها بگذارید. لباس‌ها باید مرتب، منظم و فشرده در کنار هم قرار داده شوند و به ترتیب لباس ها ظریفتر روی دیگر لوازم چیده شوند.

تمامی اطلاعات سفر را میتوانید از ما بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *