مقالات

برگزاری مراسمات عروسی کشتی های تفریحی کیش

برگزاری مراسمات عروسی کشتی های تفریحی کیش

یکی از برترین و دیدنی ترین جزیره های موجود در ایران جزیره کیش است که سالیانه گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند، از مهمترین علت توریستی بودن این شهر تفریحات آبی متنوع است. کشتی های تفریحی کیش یکی از جذابترین تفریحات است و امکان استفاده از کشتی های تفریحی برای برگزاری مراسم عروسی در کیش باعث ایجاد خاطره انگیزترین و بهترین شب برای هر فرد می شود. اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد برگزاری مراسمات عروسی کشتی های تفریحی کیش کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین کشتی های تفریحی برای مراسمات عروسی در کیش

می توان عروسی خود را در بهترین کشتی های تفریحی کیش برگزار کرد و این خاطرات برای زوجین سال ها مرور می شود که شب عروسی خود را به یک شب رویایی تبدیل کرده اند. کشتی های جزیره کیش بسیار متنوع هستند و به دلیل استقبال زیاد سالیانه بر تعداد این کشتی ها اضافه می شود. این کشتی ها ظاهری بسیار جذاب و لوکس دارند و بسیار مناسب برای برگزاری مراسمات عروسی است برخی از این کشتی ها به شرح زیر است:

  • کشتی تفریحی اوستا کیش

کشتی اوستا یکی از بزرگترین کشتی ها در جزیره کیش به حساب می آید، این کشتی دارای عرشه بسیار بزرگی است که منظره بسیار جذابی دارد و باعث ایجاد مراسمی به یاد ماندنی برای هر فردی می شود. می توان انواع تزیینات برای جشن خود را بر روی این کشتی انجام داد.

  • کشتی تفریحی آرتمیس کیش

این کشتی به صورت دو طبقه می باشد که در سال 1387 افتتاح شده است، در طبقه اول این کشتی رستوران و در طبقه دوم نیز کافی شاپ وجود دارد که دارای منظره بسیار زیبایی رو به دریا است. کشتی آرتمیس دارای ظاهری شیک و جذاب است و زیبایی مراسمات شما را دو چندان می کند.

  • کشتی تفریحی نوید کیش

این کشتی یک کشتی سه طبقه است و یکی از معروف ترین کشتی های جزیره کیش به شمار می رود ا کشتی تفریحی نوید بسیار بزرگ می باشد و دارای سه سالن برای پذیرایی است که بسیار مناسب برای برگزاری مراسمات عروسی کشتی های تفریحی کیش می باشد. طبقه سوم این کشتی دارای عرشه بسیار بزرگی است که منظره بسیار زیبایی دارد.

  • کشتی تفریحی دنا کیش

این کشتی توسط کشور استرالیا ساخته شده و دارای سه طبقه است. این کشتی 250 نفر ظرفیت دارد و بسیار مناسب برای برگزاری مراسمات عروسی کشتی های تفریحی کیش است. کشی تفریحی دنا دارای یک سالن VIP می باشد. در طبقه سوم نیز دارای یک عرشه بسیار بزرگ است که منظره ای بسیار زیبا دارد که می توان مراسم را در عرشه برگزار کرد و میز و صندلی برای مهمانان در عرشه چید.

بعد از انتخاب هر یک از کشتی ها و اجاره کردن آن با توجه به سلیقه خود می توان طرح مورد نظر برای تزیین را ارائه داد و یا می توان همه تزیینات را به طراحان سپرد این جلوه زیبا همراه با موزیک و پذیرایی مراسم شما را منحصر به فرد می کند.

قیمت اجاره کشتی های تفریحی کروز

قیمت اجاره کشتی های تفریحی کروز

برخی از افراد عروسی به صورت ساده و معمولی را ترجیح می دهند اما برخی دوست دارند که یک عروسی لوکس و منحصر به فرد داشته باشند. کشتی تفریحی انواع مختلفی دارد و علاوه بر نوع کشتی امکاناتی که در کشتی استفاده می شود نیز همگی در قیمت اجاره کشتی های تفریجی کروز تاثیر گذار می باشد.

هزینه عروسی

هزینه برگزاری مراسمات عروسی کشتی های تفریحی کیش با توجه به نوع کشتی که انتخاب می کنید متفاوت است تعداد مسافران شما، پذیرایی، موسیقی و عوامل متعددی در هزینه عروسی تاثیر دارد. اما برای اطلاعات بیشتر می توان با بخش برگزاری مراسم تماس گرفت تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. شما می توانید نسبت به میزان بودجه ای که دارید پذیرایی و سایر امکانات را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

گاهی ما دوست داریم که مراسم عروسی به صورت خاص برگزار شود و حاضر هستیم هزینه بیشتری را پرداخت کنیم و یک شب به یاد ماندنی برای خود و مهمان ها داشته باشیم. می توانیم عروسی لوکس را بر روی آب تجربه کنیم. کشتی ها را می توان به صورت روزانه و ساعتی برای مراسمات خود رزرو کنید و همچنین این امکان وجود دارد که خودتان مقصد را انتخاب کنید و از ناخدا بخواهید که کشتی از این مسیر عبور کند.

تمامی اطلاعات سفر را میتوانید از ما بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *