مقالات

زمان رزرو ارزانترین تور کیش

جزیره کیش یکی از زیباترین و جذاب ترین جزایر ایران به شمار می رود که باعث جذب بسیاری از توریست ها و مسافران به خلیج فارس شده و با جذابیتی که دارد اوقات به یادماندنی و خاطرات شیرینی را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد.در این مقاله به زمان رزرو ارزانترین تور کیش پرداخته شده است…

ویژگی های منحصر به فرد و جاذبه های فراوان جزیره کیش چشم هر انسانی را جذب کرده و گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به این جزیره دعوت می کند.

سالانه مسافران زیادی در همه فصل ها و به خصوص فصل بهار به جزیره زیبای کیش سفر می کنند و تعطیلات خود را در این جزیره و با برنامه های جذاب آن سپری می کنند.

اما بسیاری از افراد به دنبال فصل خلوت تر و به طبع ارزان تری برای سفر به این جزیره هستند که ما قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم.

جزیره کیش دیدنی های زیادی دارد و زیبایی دریا و ساحل آن زبانزد خاص و عام است.

گردشگران علاوه بر لذت بردن از زیبایی های طبیعی جزیره کیش، می توانند از انواع تفریحات ساحلی، کنسرت ها و رستوران ها و مکان های جذاب آن نیز استفاده کنند.

انواع تورهای جزیره کیش در سراسر سال موجود است که می توانید از طریق آژانس های هواپیمایی و سایت های معتبر در این زمینه برای خرید بهترین تور اقدام کنید.

زمان رزرو ارزانترین تور کیش
چگونه تور کیش ارزان می شود
؟!

قیمت و ارزش این تورها در فصل های مختلف سال متفاوت است و گاهی در برخی از فصل ها مثل فصل تابستان می توانید این تورها را با قیمت عالی و مقرون به صرفه ای تهیه کنید.

همانطور که می دانید قیمت تور کیش در فصول و زمان های مختلفی از سال، متفاوت است و دارای قیمت های گوناگونی می باشد اما عوامل متعددی در روند قیمت گذاری این تورها نقش دارد که در ادامه خواهیم گفت.

مهم ترین عامل قیمت گذاری برای تورهای کیش، مدت زمان سفر، تعداد روز و شب اقامت در هتل، نوع هتل و خدمات هوایی و همچنین زمان و فصل سفر می باشد.

فصل سفر به کیش معمولا در اوایل سال شمسی و روزهای نوروز بسیار شلوغ و در فصل تابستان خلوت تر می باشد که همین امر موجب شده است که مسافرین بتوانند تورهای بسیار ارزان قیمتی را در فصل تابستان خریداری کرده و از سفر خود لذت ببرند.

چند ستاره بودن و میزان خدمات هتلی نیز بسیار در امر قیمت گذاری تور تاثیر گذار است.

فصل زمستان نیز فصل شلوغ کیش محسوب می شود چرا که جزیره کیش دارای آب و هوای خلیجی و گرم است و در فصل زمستان بسیار آب و هوای معتدلی حکم فرما می باشد.

تور های کیش نیز در فصل زمستان که شلوغ ترین فصل سفر به کیش محسوب می شود دارای قیمت بالاتری بوده و در واقع افزایش تقاضا جهت همه موارد مانند بلیط هواپیما، رزرو هتل و…. باعث این افزایش قیمت می شود.

جزیره کیش در سه ماه دی، بهمن و اسفند درای بهترین جو آب و هوایی و شرایط سفر می باشد که گردشگران زیادی را در این ماه ها به خود جذب می کند.

این در حالی است که ارزان ترین تورهای کیش را می توانید در فصل تابستان تهیه کنید، اما بهتر است در نظر داشته باشید که فصل تابستان جزیره کیش بسیار گرم بوده و شرایط مناسبی برای سفر به این جزیره محسوب نمی شود.

بر خلاف تصور برخی از افراد علت ارزانی و کاهش قیمت تورهای کیش در فصل تابستان، بی کیفیت بودن و کاهش خدمات تورها نیست بلکه تنها فصل برگزاری تورهای تابستانی کیش موجب این کاهش قیمت چشمگیر شده است.


بر خلاف تصور عموم مردم، تورهای لحظه آخری همیشه دارای پایین ترین قیمت ممکن نیستند و در واقع این تورها، تورهایی هستند که ظرفیت هتل یا هواپیما در آن ها تکمیل نشده است و چارترکننده به این علت آن ها را با قیمت پایین تری به فروش می رساند.

 

آیا همیشه تورلحظه آخری ارزان ترین تور کیش محسوب می شود؟

تورهای لحظه آخری حتی گاهی با قیمت بالاتری نیز به فروش می رسد.

این تورها دارای معایبی نیز می باشد مانند عدم حق انتخاب هتل در آن و یا رزرو هتل بی کیفیت و….

علاوه بر این ها تورهای لحظه آخری قابلیت استرداد نداشته و نمی توان آن ها کنسل کرد.

بنابراین به این موضوع دقت داشته باشید که تورهای لحظه آخری را با تورهای تابستانی که دچار کاهش قیمت شده اند یکسان ندانید و در خرید تورکیش نهایت دقت را داشته باشید تا سفر بیادماندنی در این جزیره زیبا در انتظارتان باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *