مقالات

جاذبه های تفریحی کیش

جاذبه تفریحی کیش :جزیره کیش از جاذبه های گردشگری بسیاری برخوردار است؛ به همین خاطر در تمام فصول سال گردشگران و مسافران بسیاری را به خود جلب می کند.

جاذبه های گردشگری کیش هر کدام ویژگی و زیبایی های خودش را دارد. به همین دلیل، سعی کنید؛ در طول مسافرت تان به جزیره زیبای کیش از تمام جاذبه های گردشگری آن دیدن کنید.

در ادامه در رابطه با ویژگی و خصوصیات جاذبه تفریحی کیش به صورت مفصل توضیح داده شده است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را از دست ندهید.

تور قطر از کیش را اینجا مشاهده کنید

جاذبه های تفریحی کیش

کیش از زیبا ترین شهر های ایران است؛ چرا که دارای قدمتی چندین ساله می باشد. به همین خاطر جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری در این منطقه وجود دارد. شما می توانید با ثبت نام کردن در تور های مسافرتی کیش، از تمام جاذبه های تفریحی این شهر باشکوه دیدن کنید.

برخی از جاذبه های تفریحی کیش قدیمی است و برخی دیگر با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا در این جزیره احداث شده است. چه جاذبه های قدیمی و چه جاذبه های مدرن از زیبایی به خصوصی برخوردار هستند؛ به همین دلیل از گوشه به گوشه ی این کره خاکی گردشگر جذب می کند.

ساختار و شکل جاذبه تفریحی کیش با دیگر شهر های ایران متفاوت است؛ چرا که این جزیره باستانی جزء مناطق آزاد ایران به حساب می آید. به همین علت، نمای جاذبه های آن کمی اروپایی و مدرن نیز می باشد.

زیبایی و جذابیت جاذبه تفریحی کیش آنقدر شگفت انگیز است؛ که در جهان نیز معروف شده است. اگر قصد دارید، مسافرتی تفریحی به این منطقه بی نظیر داشته باشید؛ حتما از جاذبه تفریحی کیش بازدید کنید.

جاذبه های تفریحی کیش

جاذبه های تفریحی کیش

با مراکز خرید کیش اینجا اشنا شوید

انواع جاذبه‌های تفریحی کیش

  1. کشتی یونانی:

یکی از جاذبه های تفریحی کیش، کشتی یونانی می باشد. این کشتی در سال ۱۳۴۵ هجری شمسی در ساحل خلیج فارس به گل نشسته است. موقعیت این کشتی در جنوب غربی جزیره می باشد؛ امروزه یک رستوران و کافی شاپ در این کشتی بنا شده است؛ که باعث شده افراد در کنار عزیزان شان اوقات خوشی را در این کشتی بگذرانند.

تماشای غروب خورشید، از داخل این کشتی بی‌ نظیر و فوق العاده است؛ چرا که می توانید با وضوح بالا پنهان شدن خورشید در پهنای دریا را مشاهده کنید. اگر از کشتی یونانی بازدید کردید، حتما شتر سواری و اسب سواری بر سواحل کناری آن را فراموش نکنید، چرا که تجربه ای فوق العاده است.

  1. آکواریوم:

یکی از جاذبه های تفریحی زیبا که در مجاورت پارک دلفین ها قرار گرفته است؛ آکواریوم بزرگ کیش می باشد. این آکواریوم تشکیل شده از آبزیان مختلفی است. به همین دلیل بسیار رنگارنگ و زیبا می باشد.

از آبزیان کوچک میکروسکوپی گرفته تا ماهی های غول پیکر همگی در این آکواریوم موجود است. به همین دلیل به افرادی که از غواصی در آب های خلیج فارس می ترسند؛ کمک بسیاری می کند.

  1. اسکله تفریحی کیش:

اسکله تفریحی کیش از نما و ویوی فوق العاده ای برخوردار می باشد. متراژ این اسکله بسیار وسیع و گسترده است؛ به همین خاطر تنها با یک یا دو خانواده شلوغ نمی شود. آرامش موجود در این اسکله وسع نشدنی می باشد. این مکان برای جذب انرژی مثبت بی نظیر است؛ به همین دلیل توصیه می شود، حتما ساعاتی از مسافرت‌ تان را در این اسکله بگذرانید.

  1. شهر زیر زمینی کاریز:

شهر زیرزمینی کاریز، یکی دیگر از جاذبه های تفریحی-تاریخی این منطقه می باشد. کاریز، در گذشته قنات بوده و آب شرب اهالی جزیره را تامین می کرد؛ اما امروزه به دلیل این که آب آن خشک شده با بهره گیری از تکنولوژی آن را به یک شهر زیر زمینی تبدیل کرده اند.

امروزه در شهر زیرزمینی کاریز رستوران، غرفه های صنایع دستی، موزه و سالن آمفی تئاتر بنا شده است. به همین دلیل، روزانه گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند.

از دیگر تفریحیات کیش می توان پارک دلفین، کلبه هور، شهر باستانی حریره، درخت سبز، روستای باغو، پایاب و… را نام برد.

کاریز کیش

کاریز کیش

کلام آخر

جاذبه تفریحی کیش آنقدر زیاد و مختلف است، که شما برای این که بتوانید از تمام این جاذبه ها دیدن کنید؛ بایستی مسافرت تان طولانی (حداقل یک ماهه) باشد. البته از آن جایی که مخارج در این منطقه بالا می باشد؛ بهتر است، در چندین سفر به کیش، از این جاذبه ها دیدن کنید.

چنانچه قصد سفر به جزیره کیش را دارید، شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری ” ایرانیان آتا” با سابقه حضور 25 ساله مدیران آن در جزیره کیش آماده خدمت رسانی به شما میباشند. بهترین و متنوع ترین تفریحات کیش  میتوانید با ما تماس بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *