مقالات

برنامه های تفریحی کیش

جزیره کیش واقعاً که یک جزیره شگفت انگیز و جذاب است. این جزیره مجموعه ای متنوع از جاذبه ها، اعم از؛ تاریخی و تفریحی مدرن و سنتی را می تواند برای شما به ارمغان آورد. جهت دیدن، گشتن، تفریح و سرگرمی در چنین مکان شگفت انگیزی می توان روزها، هفته ها و گاهاً ماه ها زمان گذاشت. حال به دلیل محدود بودن اوقات فراغت گردشگران ما سعی نمودیم در این مطلب از خود برنامه های تفریحی کیش را بازگو نماییم. بهتر است در امتداد این مطلب از ما همراه‌مان باشید.

معرفی جاذبه های کیش بیشتر بخوانید

در روز اوّل سفر به کیش؛

طی روز ابتدایی سفر به کیش ما سعی می کنیم خستگی سفر را از تن شما بیرون آوریم. بنابراین بهترین انتخاب برای شما می تواند یک پارک آبی روباز باشد.

  • پارک آبی با نام اوشن کیش؛

این پارک آبی از جمله پارک های روباز و مجهز سرتاسر ایران است که امکانات تقریباً خوبی را برای شما مراجعه کنندگان عزیز می تواند به ارمغان آورد. در داخل این پارک آبی، سرسره هایی مختلف و تفریحات گوناگونی را می توانید تجربه نموده و پشت سر بگذارید. حال نکته ای که بهتر است بدان توجه بنمایید این است که؛ سانس های بانوان و آقایان با همدیگر متفاوت است. چنانچه که به گونه گروهی و خانوادگی بدین مسافرت رفته اید، بنابر این موضوع که چه روزی طی هفته سفر به کیش میرسید، نیاز است برخی از جا به جایی ها را در برنامه ی خود اعمال بنمایید.

افرکیش جزیره کیش

  • آکواریوم جزیره کیش؛

آکواریوم جزیره کیش در واقع مکان جذاب و جالبی جهت تماشای حیات وحش ماهیان و آبزیان می باشد. البته که این آکواریوم می تواند در راستای دیدن آبزیان و آموزش غواصی و آشنا شدن با جهان زیر آب به ویژه برای نوجوانان جذاب و جالب به نظر رسد.

تور قسطی کیش 

  • پارک دلفین به همراه باغ پرندگان؛

پارک دلفین جزیره کیش به همراه باغ پرندگان مجموعه ای تفریحی طبیعت گردی می باشد و شما دوستان عزیز می توانید در آن از دلفین ها و دیدن آن ها نهایت لذّت را کسب کنید و هم با تماشای باغ پرندگان، با تنوع گوناگونی از پرندگان منطقه گرمسیری آشنا گردید.

در ادامه بیشتر با برنامه های تفریحی کیش آشنا خواهیم شد

  • مراکز خرید جزیره کیش؛

اکنون که ما به معرفی گردش در قسمت جنوب شرقی جزیره مبادرت نموده ایم، بد نمی باشد در پایان ساعت های روز به یک مرکز خرید خوب مراجعه بنمایید. نزدیک ترین و بهترین مرکز خرید این منطقه، مرکز خرید تحت عنوان کوروش و مرکز خرید مرجان می باشد.

در روز دوّم سفر به کیش؛

طی روز دوّم سفر شما به جزیره زیبای کیش به ساحل گردی در قسمت شرقی جزیره مبادرت می ورزیم.

  • دوچرخه سواری در قسمت ساحلی؛

جزیره زیبای کیش از جمله طویل ترین مسیرهای دوچرخه سواری ایران را دارا است. مسیر دوچرخه سواری پنجاه کیلومتری کیش، حدوداً دور تا دور جزیره را در بطن خود جای می دهد. ایستگاه هایی، در طول این راه جهت کرایه دوچرخه وجود دارد که شما می توانید از آن ها دوچرخه ای را براساس قد خود کرایه نموده و به هنگام تماشای ساحل به دوچرخه سواری خود مبادرت ورزید.

ساحل و پارک ساحلی کیش

  • .ساحل و پارک ساحلی؛

در قسمت شرقی جزیره کیش ساحل سیمرغ و همچنین پارک ساحلی به همین اسم واقع شده است که شما میتوانید با دوچرخه ای که از نزدیک ترین ایستگاه دوچرخه اخذ نموده اید، به گردش خود ادامه بدهید و از مجسمه های معروف این ساحل دیدن فرمایید. علاوه بر این در شرقی ترین قسمت جزیره کیش به یک دماغه خواهید رسید که چَشم اندازی شگفت انگیز از خلیج فارس و همچنین آب های آبی این منطقه در مقابل دیدگان شما رقم خواهد زد. البته که در این ساحل آکادمی های آموزش غواصی و نیز تفریحات آبی هم به چَشم می خورد، از این جهت شما می توانید به هنگام علاقه مندی، تجهیزات را تهیه و به این کار بپردازید.

پکیج های تفریحی کیش را اینجا مشاهده کنید

  • تور سافاری هم خوب است!

بعد از آن که روز خود را با گردش در کناره ی ساحل شروع نمودید، ما مایل هستیم شما را در نیمه دوّم روز به سوی تفریحی هیجان انگیز دعوت بنماییم‌. شما بعد از ساعت چهار می توانید به سمت و سوی سافاری رهسپار شوید. به همان شکل که از نام این تفریح پیدا است، برای سافاری نمودن نیازمند زمین های ناهموار خواهیم بود. بنابراین لازم است به سوی مرکز جزیره رهسپار بشویم.

ما در این مطلب از خود تنها به قسمی از تفریحات موجود در جزیره کیش اشاره نمودیم. بنابراین گزینه های بسیاری پیش روی شما در جزیره کیش به چَشم می خورد.

با تفریحات لاکچری کیش بیشتر آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *