مقالات

آفر کیش ارزان

یک سفر هیجان انگیز و لذت و بخش، چیزی است که اکثر افراد بعد از سپری کردن زندگی یکنواخت روزمره و مشغله های فراوان به آن احتیاج خواهند داشت. برای تجربه چنین سفری نیازی نیست حتما به هزینه کردن مبالغ زیاد و یا مسافرت های خارجی فکر کنید. یکی از بهترین مناطق گردشگری ایران، جزیره کیش است که آوازه آن به گوش بسیاری از گردشگران خارجی نیز رسیده است. منطقه آزاد کیش یک منطقه تفریحی و تجاری در جنوب ایران و در ساحل خلیج فارس است. جزیره زیبای کیش با امکانات رفاهی لوکس، هتل های بزرگ و مدرن و انواع تفریحات هیجان انگیز شناخته می شود. ممکن است از نظر برخی از افراد هزینه سفر به کیش بالا باشد؛ اما در این مقاله قصد داریم شما را با تور ارزان کیش و آفر کیش ارزان آشنا کنیم تا با پرداخت هزینه ای معقول بتوانید از زیبایی های شگفت انگیز این جزیره بهره ببرید.

 

گشت و گذار در جزیره زیبای کیش

در منطقه خلیج فارس جزیره های زیادی وجود دارد اما هیچ کدام زیبایی، امکانات و تفریحات کیش یا نگین سبز خلیج فارس را ندارند. در جزیره کیش گردشگران می توانند از خرید کردن در مراکز خرید لوکس و بزرگ، اقامت در هتل های مجهز و مدرن و سر زدن به کافه ها و رستوران های متنوع و امتحان کردن غذاهای لذیذ بین المللی لذت ببرند. تفریحات کیش بسیار متنوع هستند و برای هر شخصی با هر سنی، در جزیره کیش تفریحاتی وجود دارد. اگر عاشق تفریحات ساحلی و آبی هستید، در جزیره کیش می توانید انواع مختلفی از این تفریحات را تجربه کنید؛ برای مثال تفریحاتی مانند غواصی، اسکوتر زیر دریایی، فلای بورد، پاراسل، شاتل دریایی، سوار شدن بر کشتی های تفریحی بزرگ و مجهز، جایروکوپتر و… تفریحاتی هستند که در هر جایی نمی توانید آنها را تجربه کنید.

همچنین برای اشخاصی که علاقه ای به آب و تفریحات آبی ندارند، تفریحات متنوع دیگری مانند سافاری کیش یا گردش در صحرا و شتر سواری، پینت بال، بانجی ‌شوتینگ، زورب بال، بازدید از پارک دلفین‌ ها و آکواریوم در جزیره کیش وجود دارد.

 

قیمت تور کیش

یکی از مهم ترین قسمت های سفر کردن، تامین هزینه های مربوط به سفر است و از جمله راه های اقتصادی و به صرفه برای سفر به کیش، استفاده از تور کیش است. برای سفر به جزیره کیش تورهای مختلفی با قیمت های گوناگونی وجود دارند. قیمت تور کیش به عوامل مختلفی مانند طول مدت اقامت در کیش، قیمت بلیط هواپیما، کیفیت هتل محل اقامت و… بستگی دارد. همچنین هزینه سفر به کیش در برخی از ایام خاص سال مانند تعطیلات عید نوروز و فصل پاییز، از بقیه روزهای سال بیشتر است. اگر به دنبال تور ارزان کیش هستید و می خواهید هزینه های سفر خود را کاهش دهید، توصیه ما به شما استفاده از آفرکیش است.

آفرکیش چیست؟

شاید اسم تورهای لحظه آخری به گوشتان خورده باشد و می دانید که قیمت این تورها از تورهای معمولی پایین تر است. در مورد آفرکیش باید بگوییم که تفاوتی در خدمات ارائه شده توسط تور مورد نظر ایجاد نمی شود، بلکه خدمات همان خدمات مربوط به تور معمولی هستند اما قیمت آنها تا حدی کاهش پیدا می کند که بسیار ارزان تر از قیمت اولیه است و در نتیجه آفرکیش به وجود می آید. با استفاده از آفرکیش و تور لحظه آخری، گردشگران می توانند ارزان ترین و با کیفیت ترین خدمات و امکانات را ارائه کنند و دیگر نگران هزینه های سفر خود نباشند. پکیج های تفریحی کیش خدمات و امکانات مختلفی مانند بلیط هواپیما رفت و برگشت یا بلیط قطار، هتل، گشت شهری، تور لیدر و بیمه مسافرتی را شامل می شوند.

تمامی اطلاعات سفر را میتوانید از ما بگیرید.

 

خلاصه مقاله و نتیجه گیری

برای کسانی که از زندگی یکنواخت روزمره خود خسته شده اند، سفر به جزیره زیبای کیش بدون شک یکی از لذت بخش ترین تجربه ها خواهد بود. جزیره کیش با مراکز خرید بزرگ و مدرن، هتل های لوکس، امکانات رفاهی بی نظیر، انواع تفریحات آبی و غیر آبی مانند سافاری کیش، بانجی شوتینگ، شاتل، کشتی های تفریحی، کافه ها و رستوران های متفاوت و… شناخته می شود. بسیاری از افراد تمایل دارند هزینه سفر به کیش را کاهش دهند؛ توصیه ما به این افراد، استفاده از آفرکیش و تورهای لحظه آخری است تا بتوانند با صرف هزینه کمی، از جزیره زیبای کیش دیدن کنند و خاطرات زیبا و فراموش نشدنی برای خود رقم بزنند. لازم به ذکر است که در آفرکیش، سطح خدمات ارائه شده تنزل پیدا نمی کند و تنها تفاوت آفرکیش با تورهای معمولی در قیمت آن است.

 

با ما سفرهایتان را خاطره انگیز کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *